ادعای عجیب پرسنل فرودگاه در خصوص سقوط هواپیمای برزیلی

ظاهرا بصورت همزمان یک هواپیمای تجاری دیگر نیز درخواست فرود اضطراری کرده بود.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که چند روزی از سانحه دلخراش سقوط هواپیمای حامل بازیکنان یکی از تیم های باشگاهی برزیل با نام "چاپه کوئنزه" می گذرد اما اخبار و حواشی پیرامون آن همچنان ادامه دارد. در تازه ترین رویداد، یکی از کارمندان فرودگاه مدلین، مسافران هواپیمای تجاری دیگر را بدلیل درخواست همزمان برای فرود اضطراری مقصر اصلی سقوط هواپیما دانست. ظاهرا پرسنل وقت برج مراقبت اولویت فرود را به هواپیمای تجاری داده بودند.

ادعای عجیب یک پرسنل فرودگاه مدلین در خصوص سقوط هواپیمای برزیلی+تصاویر

ظاهرا یکی از پرسنل فرودگاه مدلین به محض فرود این هواپیما، به مسافران آن گفت که آنها مقصر اصلی سقوط هواپیمای برزیلی بوده اند. یکی از مسافران هواپیمای تجاری با نام "میسا بریتو" در این خصوص گفت:" واقعا گیج شده بودم. کارمند زن فرودگاه 3 بار این جمله را برایم تکرار کرد؛ چون واقعا باور نمی کردم. ما باخبر شده بودیم یک هواپیما سقوط کرده اما نمی توانستیم باور کنیم که دلیل سقوط آن هواپیمای ما هستیم."

وی اضافه کرد: "براساس گزارش پلیس، به آن هواپیما به این علت که ما در اولویت برای فرود اضطراری بودیم اجازه فرود داده نشد. ظاهرا آنها باید کمی صبر می کردند تا ابتدا هواپیمای ما بر روی زمین بنشیند که در همین حین ارتباط آنها با برج مراقبت قطع و هواپیما سقوط کرد."


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کریمیان
۱۰:۲۹ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
یعنی هردوبایددریک باندباهم فرودمیامدندوهردوازبین میرفتند؟خب معلومه تشخیص الویت مهمه که تشخیص برج مراقبت این بوده ولی نهایت بدشانسی بوده که دوهواپیمادریک زمان تقاضای فروداظطراری دریک فرودگاه رابکنند..
آخرین اخبار