2 وودبالیست قمی برای نخستین بار مدرک داوری این رشته راکسب کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ رشته ورزشی وودبال یکی از رشته‌های زیرمجموعه فدراسیون گلف محسوب می‌شود که چند سالی است به طور رسمی فعال شده و علاقه‌مندان متعددی را نیز جذب خود کرده است و در مسابقات کشوری این رشته نیز نمایندگان قم به میدان می‌روند.

وودبال در کنار مینی‌گلف، به‌کاپ و یکی دو رشته ورزشی جدید دیگر زیر مجموعه فدراسیون گلف ایران و هیأت‌های استانی این رشته هستند و در ادامه روند رو به رشد این رشته ورزشی در قم، دو نفر نماینده قم در دوره داوری این رشته ورزشی موفق به کسب مدرک شدند.

این دوره داوری ویژه رشته ورزشی وودبال توسط انجمن وودبال فدراسیون گلف برنامه‌ریزی و برگزار شد و اسامی پذیرفته‌شدگان در آن در حالی اعلام شد که دوره داوری در درجه سه بود و داورانی از استان‌های مختلف کشور که فعالیت در این رشته را آغاز کرده‌اند، برای دریافت مدرک در این دوره حضور پیدا کردند.

در بین اسامی پذیرفته‌شدگان در دوره داوری درجه سه وودبال نام داورانی از استان‌های کرمان، فارس، آذربایجان شرقی، قم و گیلان به چشم می‌خورد و از بین دو نماینده قم یک نفر در بخش آقایان و یک نفر در بخش بانوان در این دوره حضور پیدا کرده بودند که با موفقیت آن را پشت سر گذاشتند.

برای این منظور اعظم خودکار و بهروز صادقی از قم اعزام شده بودند، در حالی که این دوره به مدت سه روز برای دومین بار در تاریخ فعالیت این رشته در کشور و البته برای نخستین‌بار به میزبانی هیأت گلف استان فارس برگزار شد و شیرازی‌ها این دوره را در زمین وودبال زرقان میزبانی کردند.

دوره داوری درجه سه رشته ورزشی وودبال با تدریس مهرداد جمشیدی و محمدمهدی سعیدی مدرسین بین‌المللی این رشته برگزار شد تا داوران از دانش روز این رشته ورزشی در امر قضاوت رقابت‌های مهم و معتبر آن برخوردار شوند و وودبال ایران از این نظر یک گام دیگر در مسیر پیشرفت قدم بردارد.


انتهای پیام/ش
برچسب ها: وودبالیست ، قمی ، داوری ، کسب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار