سه باب مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در یزد پلمپ شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حسن سلمانی مسئول مرکز بهداشت محیط استان استفاده از ظرفیت های مختلف در راستای تأمین سلامت غذایی مردم را ضروری دانست و از پلمپ سه باب مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی شامل دو باب فروشگاه مواد غذایی و یک باب نانوایی در یزد خبر داد.

 سلمانی افزود: با تلاش های مامورین بهداشت محیط و اداره نظارت بر اماکن عمومی استان تاکنون تعداد ١٢٦ مورد از مراکز تهیه و توزیع موا غذایی و اماکن عمومی پلمپ و همچنین تعداد هزار و ٣٤ مورد از متخلفین امور بهداشتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی گفت: این مراکز به علت تخلفات بهداشتی توسط واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان و با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی پلمپ شدند.

کارشناس مسئول مرکز بهداشت محیط استان گفت: پلمپ سه باب مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی شامل دو باب فروشگاه مواد غذایی و یک باب نانوایی در یزد، از جمله اقدامات انجام شده در راستای تأمین سلامت عمومی در استان است.

این مقام مسئول همچنین تعداد نمونه برداری از مواد غذایی را پنج هزار و ٥٢٨ مورد، مقدار مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شده را هشتاد هزار و ٧٠٢ کیلوگرم و تعداد موارد برخورد با دست فروشان دوره گرد را ٦٠٢ مورد عنوان کرد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار