تعامل نیروی انتظامی و دستگاه قضا تضمینی برای امنیت پایدار در سطح این استان است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: مجموعه نیروی انتظامی با تمام توان و قدرت در کنار دستگاه قضا است تا امنیت قابل قبولی که در سطح استان به وجود آمده  و استان روی ریل امنیت با ثبات قرار گرفته، پایدار بماند.

سردار حسین رحیمی در دیدار با دادستان جدید زاهدان افزود: تا به امروز با هماهنگی و تعاملی که انجام شده است ده‌ها و صدها باند سارقان و اشرار که در سطح استان تاخت و تاز می‌کردند امروز به وسیله پلیس دستگیر و با برخورد قانونی و قاطع دستگاه قضایی در چنگال قانون گرفتار هستند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه پلیس در مقابل مردم راهبردی خاضعانه و متواضعانه دارد و در تقابل با شرور، مخلان امنیت و سارق برخوردی قاطعانه و محکم را دنبال می‌کند گفت: مجموعه نیروی انتظامی به عنوان نیرویی صادق در کنار دستگاه قضایی است و به صورت نیرویی آفندی با مخلان نظم و امنیت و هر گونه نا امنی برخورد خواهد کرد.

دادستان جدید شهرستان زاهدان نیز ضمن تشکر از فرماندهی انتظامی استان گفت: ما نیروی انتظامی را خانه خود می ‌انیم و تعامل بسیار خوب و محکمی با پلیس داریم و همکاری، هماهنگی و برداشتن گره ها از اهداف دستگاه قضایی است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی موحدی‌راد ضمن تبریک به سردار رحیمی به خاطر انتخاب شایسته به عنوان فرمانده برتر اشراف فرماندهی توسط مقام معظم کل قوا افزود: نظم و امنیت برای رسیدن به هدف نهایی و پایداری کامل نیاز به دو بال دارد که این دو بال دستگاه قضایی و نیروی انتظامی هستند، این دو بال باید در هر شرایطی هماهنگ و هم سو باشند تا به هدف نهایی که همان امنیت پایدار در سطح استان هستند نائل آییم.
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار