معاون فرماندار شهرستان اهر، گفت: 2 کتابخانه موجود در شهرستان اهر، نه تنها جوابگوی نگهداری کتب جدید نیستند بلکه از لحاظ سالن مطالعه نیز به علت مراجعه کنندگان جوابگو نیستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مدد سمندری در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر گفت: فقط اعتبار برای احداث کتابخانه مرکزی در شهرستان اهر تصویب شده است و اعتباری هم برای خرید زمین تصویب نشده است که امیدواریم در این مسئولان و خیران در این زمینه عنایت ویژه ای داشته باشند.

در این جلسه امام جمعه شهرستان اهر نیز، ساماندهی گورستان های متروکه در شهرستان اهر را لازم و ضروری دانست.

حجت الاسلام جواد حاجی زاده، گفت: با توجه به واقع شدن این گورستان ها در داخل شهر و به علت دفن نشدن اموات رها شده اند و به مرور زمان هم تخریب می شوند و همچنین با توجه به اینکه این گورستان ها وقفی می باشند لازم است با رعایت مسایل مربوط به موقوفات نسبت به ساماندهی این گورستان ها از سوی ادارات زیربط انجام شود.

وی، همچنین با اشاره به اینکه بعضی از ساختمان ها و املاک دیگر وقفی به عنوان اجاره در اختیار ادارات و اشخاص قرار دارند خواستار رعایت مسایل مربوط به استفاده از املاک موقوفی  و پرداخت حقوق مربوطه از سوی ادارات و اشخاص شد.

حجت الاسلام حاجی زاده، همچنین با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان از طرق مختلف از جمله فضاهای مجازی خواستار گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و ایرای در جامعه و به خصوص در مراکز علمی و آموزشی شد.

در این جلسه فرمانده سپاه ناحیه اهر نیز، از برگزاری جشنواره شعر ارسباران در اواخر آذرماه در شهرستان اهر خبر داد.

سرهنگ عبدالحسین ایمانی، گفت: برای این جشنواره بیش از 80 آثار از شهرستان های مختلف رسیده است.

وی، افزود: ادارات مختلف در برگزاری جشنواره شعر ارسباران سپاه ناحیه اهر را همراهی خواهند کرد که جا دارد از یکایک آنها تشکر و قدردانی شود.

در این جلسه کارشناس فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر نیز، از برگزاری یادواره شهدای دانشجوی شهرستان اهر و مدافعان حرم در اواخر آذرماه در این واحد دانشگاهی خبر داد.

حجت الاسلام لطف ذاکر، گفت: قرار است شهدای دانشجو از سال آینده به صورت دوره ای هر سال به میزبانی یکی از دانشگاه های آزاد اسلامی شهرستان های منطقه ارسباران برگزار شود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.