اردبیل؛

شبکه پایاب خدا آفرین 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: در حال حاضر پروژه عظیم شبکه پایاب خدا آفرین 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و از شتاب اجرایی خوبی برخوردار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ اکبرصمدی با اشاره به اینکه در 2 سال اخیر بیش از 7 هزار میلیارد ریال برای ادامه طرح عظیم شبکه پایاب خدا آفرین تخصیص یافته است افزود: در حال حاضر این پروژه عظیم 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و از شتاب اجرایی خوبی برخوردار است.

وی ادامه داد: به واسطه استعدادها و قابیلت های بالای منطقه و نگاه ویژه دولت یازدهم بیشترین سرمایه گذاری ها در استان هم از نظر اعتباری و هم از نظر طرح در این شهرستان در حال انجام است.

فرماندار پارس آباد با اعلام اینکه پارس آباد مغان به لحاظ فعالیت کشت و صنعت های مغان و پارس و تولیدکنندگان و بهره برداران بخش خصوصی به عنوان یکی از قطب های کشاورزی در کشور مطرح است تشریح کرد: با تکمیل و بهره برداری نهایی از شبکه آبیاری پایاب خدا آفرین بخش کشاورزی این شهرستان متحول شده و انقلاب کشاورزی در این منطقه رخ خواهد داد.

به گفته صمدی، بزرگترین موفقیت در اجرای طرح ها و تقسیم اراضی به بهره برداران عرفی هماهنگی و همکاری بین دستگاههای اجرایی است.

وی از اجرای عملیات کانال مغان و لایروبی دریاچه شهرک شهید غفاری قدردانی کرد و از افتتاح طرح لایروبی دریاچه شهرک در دهه فجر امسال خبر داد و خواستار ادامه عملیات ساحل بندی رود ارس شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.