تورنتوی کانادا با درخشش ملی پوش ایرانی قهرمان شد

تیم فوتبال تورنتو با درخشش بازیکن سابق تیم ملی کشورمان قهرمان کنفرانس شرق لیگ فوتبال آمریکا (MLS)شد.

بامداد امروز تیم فوتبال تورنتو کانادا که استیون(مهرداد) بیت آشور مدافع سابق تیم ملی کشورمان را در اختیار دارد، دیدار برگشت فینال کنفرانس شرق را مقابل یاران دروگبا در تیم مونترال ایمپکت برگزار کرد و موفق شد با پیروزی 5-2 ضمن کسب عنوان قهرمانی در کنفرانس شرق راهی فینال رقابت های MLS شود.
در این دیدار که 120 دقیقه به طول انجامید بیت آشور به طور کامل برای تورنتو بازی کرد و در حالی که بازی در وقت اضافی اول بود، با سانتری زیبا پایه گذار گل چهارم تیمش شد.
از آنجایی که دیدار رفت دو تیم با پیروزی 3بر 2 مونترال به پایان رسیده بود،پیروزی 3بر 2 تورنتو در دیدار برگشت بازی را به وقت های اضافی کشاند که تورنتو در همان وقت اضافه اول کار را تمام کرد.
ابتدا شیرو در دقیقه 98 روی سانتر بیت آشور گل چهارم را زد و دو دقیقه بعد ریکتس گل پنجم تورنتو را به ثمر رساند تا این تیم با نتیجه 5-2 برنده این مسابقه باشد و در مجموع با نتیجه 7-5 مونترال را از پیش رو بردارد و فاتح کنفرانس شرق شود.
تورنتو اولین تیم کانادایی است که به فینال لیگ فوتبال آمریکا راه می یابد،یاران بیت آشور در فینال با سیاتل ساندرز قهرمان کنفرانس غرب دیدار خواهند کرد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار