لیگ برتر فوتسال به نیمه راه رسید/ جدال آماده ها با بالای جدولی ها

مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال با برگزاری 7 دیدار طی امروز و فردا پیگیری می شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از گذشت هفته دوازدهم که حرف و حدیث های فراوانی داشت و تیم بدون شکست مسابقات با حکم کمیته انضباطی 6 بر صفر بازنده اعلام شد به سراغ هفته سیزدهم و پایانی نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر فوتسال می رویم، در نیم فصل اول تیم ها مشکلات فراوانی را پشت سر گذاشتند و حتی تصور می شد که برخی از تیم ها به پایان راه نرسند اما با تمامی این حواشی لیگ برتر فوتسال نیمی از راه را پیمود. در این میان گیتی پسند اصفهان با کسب 31 بازی از 12 دیدار خود قهرمان نیم فصل مسابقات لقب گرفت و باید دید که در پایان مسابقات چه تیمی جام قهرمانی را بالای سر می برد. تمامی دیدارها به غیر از مس سونگون ورزقان و لبنیات ارژن شیراز روز جمعه ساعت 17 برگزار می شود.


*یاسین پیشرو قم – گیتی پسند اصفهان

شاگردان محمد حیدریان در هفته سیزدهم میزبان صدرنشین مسابقات یعنی گیتی پسند اصفهان هستند و برای کسب امتیاز در این دیدار کار سختی پیش رو دارند، از سوی دیگر شاگردان رضا لک در این دیدار بهترین گلزن خود یعنی مهدی جاوید را در اختیار ندارد و در دو هفته گذشته نیز در مقابل تیم های تاسیسات دریایی و ملی حفاری اهواز به تساوی رسیدند که البته با حکم کمیته انضباطی بازی با حفاری 6 بر صفر به نفع تیم اهوازی اعلام شد حال باید دید با توجه به نتایج دو بازی قبلی تیم گیتی پسند آیا این تیم می تواند نیم فصل اول را با برد پشت سر بگذارد؟!


*تاسیسات دریایی تهران – شهروند ساری

شاگردان وحید شمسایی بعد از پشت سر گذاشتن یک بازی سخت و پر حاشیه در کرج باید میزبان شهروند ساری باشند، تاسیسات دریایی بعد از پشت سر گذاشتن چند پیروزی متوالی و یک تساوی ارزشمند مقابل گیتی پسند اصفهان هفته گذشته در مقابل مقاومت البرز متوقف شد و کمی از تیم های مدعی فاصله گرفت،به همین دلیل کسب سه امتیاز این دیدار برای تاسیسات اهمیت بسیار بالایی دارد، از سوی دیگر تیم شهروند با کسب 3 امتیاز این دیدار با تیم تاسیسات هم امتیاز می شود و خود را به صدر جدول نزدیک می کند.


*ملی حفاری اهواز – مقاومت البرز

ملی حفاری اهواز یکی از تیم های خوب نیم فصل اول مسابقات بود و می تواند با پیروزی در بازی مقابل مقاومت البرز جایگاه خود در بالای جدول مسابقات مستحکم کند، البته شاگردان علاسوند در این دیدار فرهاد توکلی، فرید نمازی و حسین سلطانی را در اختیار ندارند و تیم مقاومت نیز بعد از بازگشت مصدومانش و بهتر شدن شرایط تیم روزهای خوبی را سپری می کند و امیدوار است با دست پر از اهواز بازگردد و نیم فصل اول را با کسب حداقل یک امتیاز به پایان برساند.


*دانشگاه آزاد تهران  – طرح و توسعه الوند قزوین

دو تیم بحران زده و قعر جدولی دانشگاه آزاد تهران و طرح و توسعه الوند قزوین این هفته به مصاف هم می روند و شاید کسب پیروزی برای هر یک از این تیم ها التیامی باشد تا آغاز دوباره مسابقات در نیم فصل دوم، البته شانس دانشگاه آزاد به خاطر شرایط میزبانی بیشتر است. هر دو تیم تا اینجای مسابقات تنها توانسته اند 4 امتیاز کسب کنند و در پایین جدول حضور دارند. طرح توسعه الوند با دریافت 46 گل خورده دارای ضعیف ترین خط دفاع مسابقات است.


*فرش آرا مشهد – شهرداری ساوه


دو تیم میانه جدولی فرش آرا مشهد و شهرداری ساوه باید در شهر مشهد  به مصاف هم بروند. فرش آرا که یکی از خشن ترین تیم های لیگ برتر فوتسال است در حالی به میدان این سابقه می گذارد که از 2 دیدار قبلی خود تنها 2 مساوی بدست آورده و اگر در این دیدار پیروز شود می تواند جای شهرداری ساوه را در جدول بگیرد، شهرداری نیز شرایطش مشابه تیم مشهدی است و امیدوار است که بتواند با کسب حداقل یک امتیاز به خانه بازگردد.


* آذرخش بندرعباس – دبیری تبریز

بعد از شوکی که با استعفای مربی آذرخش به تیم وارد شد و تغییرات در کادر مدیریتی، تیم به دنبال ماندن در لیگ است و چه بازی بهتر از این دیدار، آنها می توانند با توجه به امتیاز میزبانی نیم فصل اول را با کسب امتیاز به پایان برسانند البته رقیب بسیار سر سختی در مقابل خود دارند، تیم دبیری که در رده چهارم مسابقات حضور دارد و با تمام قوا پا به این میدان می گذارد تا خود را در جمع مدعیان نگه دارد.


*مس سونگون ورزقان – لبنیات ارژن شیراز

دیدار مس سونگون ورزقان  و لبنیات ارژن شیراز تنها بازی از هفته سیزدهم است، که یک روز زودتر یعنی امروز برگزار می شود. مس سونگون در این دیدار حساس میزبان لبنیات ارژن شیراز است، مس که بهترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد با 26 امتیاز نزدیک ترین رقیب به تیم گیتی پسند اصفهان است و دو بازی گذشته خود را نیز با پیروزی پشت سر گذاشته است، از سوی دیگر لبنیات ارژن شیراز هم اکنون با کسب 17 امتیاز در رده هفتم جدول مسابقات حضور دارد و قطعا پیروزی آنها در این دیدار می تواند برای تیم های بالای جدولی بسیار شیرین باشد. همچنین تیم شیرازی از 5 دیدار گذشته خود 13 امتیاز کسب کرده است و این تیم عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار