دادستان عمومی و انقلاب قزوین از بازداشت مدیر روابط عمومی یکی از ادارات دولتی قزوین به اتهام دعوت و حمایت از فتنه‌گران در فضای مجازی خبر داد.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی ضمن اعلام خبر بازداشت یکی از مدیران ادارات دولتی قزوین اظهار داشت: این مدیر چندی پیش با دعوت عموم کاربران فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به حمایت یکی از فتنه‌گران بازداشت شد.
 
وی افزود: این فرد در فضای مجازی با دعوت کاربران به پیوستن کمپینی با عنوان «حامیان یکی از فتنه‌گران در شبکه‌های اجتماعی» اقدام به این عمل کرده بود.
 
دادستان عمومی و انقلاب قزوین خاطرنشان کرد: در پی این ماجرا تعداد بی‌شماری از اهالی رسانه و عموم مردم نسبت به اقدام صورت گرفته و دعوت به حمایت از فتنه‌گران توسط مدیر روابط عمومی یکی از دستگاه‌های دولتی در قزوین واکنش نشان دادند که نسبت به بازداشت این فرد اقدام شد.
 
صادقی‌نیارکی بیان کرد: هرگونه اقدام در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی رصد شده و همه عموم مردم و همچنین مسؤولان باید بدانند که اجرای قانون در فضای مجازی هیچ تفاوتی با فضای حقیقی نداشته و چه بسا قاطع‌تر و دقیق‌تر هم اجرا می‌شود، به همین دلیل افراد ضمن رعایت شئون نظام مقدس جمهوری اسلامی و احترام به قوانین و مقررات از ارتکاب به تخلف در شبکه‌های اجتماعی پرهیز کرده و ابزار دست فتنه‌گران نشوند.

منبع:فارس
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.