بانوی کاتاروی اصفهانی در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی اندونزی، در رده سنی نوجوانان موفق به کسب مدال برنز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،یگانه شهپری  اظهار کرد: در مسابقات قهرمانی آسیایی کاراته به میزبانی اندونزی که در دو بخش کاتا و کومیته برگزار شد، موفق شدم در کاتای انفرادی رده سنی نوجوانان عنوان سومی و مدال برنز را کسب کنم.

وی که به تازگی از این رقابت‌ها به اصفهان بازگشته است، افزود: در تمام رده‌ها مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و در جدول من 9 تیم شرکت‌کننده از کشورهای مختلف وجود داشت.

این ملی‌پوش تصریح کرد: در دور اول با ژاپن که از تیم‌های قدرتمند کاراته در جهان محسوب می‌شود، به رقابت پرداختم و در نهایت نتیجه را واگذار کردم؛ در صورت فینالیست شدن ژاپن، من به جدول رپه شارژ راه پیدا می‌کردم که این اتفاق افتاد و برای مقام سومی وارد این مرحله شدم.

وی ادامه داد: در این مرحله با حریفی از کشور میزبان یعنی اندونزی مسابقه دادم و با شکست وی به مدال برنز دست یافتم.

شهپری عنوان کرد: در پایان نتایج به این صورت رقم خورد؛ حریف ژاپنی‌ام اول شد، مالزی به مقام دوم رسید و من بر سکوی سوم ایستادم.

وی خاطر نشان کرد: کاراته اختصاص به آسیا به خصوص کشور ژاپن دارد و معمولا آسیایی‌ها در این رشته خیلی قوی‌تر از اروپایی‌ها ظاهر می‌شوند؛ به همین خاطر نتیجه گرفتن در مسابقات آسیایی واقعا سخت و دشوار است.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی کاتای بانوان اظهار داشت: الان تازه از مسابقات برگشته‌ام و خسته هستم؛ پس از یک استراحت کوتاه مجددا تمریناتم را از سر می‌گیرم تا برای مسابقات چه لیگ و چه قهرمانی کشور آماده ‌شوم؛ رقابت‌های قهرمانی کشور شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.