رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی از ترافیک سنگین در مبادی ورودی شهر مشهد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛حمیدرضا گرایلی اظهار داشت: بخش زیادی از ترافیک مبادی ورودی مشهد مقدس به علت تردد زائران پیاده بوده و بیشترین حجم این گروه نیز در محور مشهد به قوچان دیده می‌شود.

وی ادامه داد: برای پیشگیری از اتفافات احتمالی 130 گروه پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح شهر در حال فعالیت هستند تا در صورت بروز حادثه بتوانند آن را مدیریت کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی تأکید کرد: یکی از مشکلات سال گذشته ایجاد صف‌های طولانی در مقابل ایستگاه‌های سوخت بوده که برای پیشگیری از  این امر از زائران درخواست می‌شود تا زمان نیاز، اقدام به سوختگیری نداشته باشند.

گرایلی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در نظر گرفته شده برای روز شهادت امام رضا (ع)، خاطرنشان کرد: در  تمامی معابری که به حرم مطهر رضوی ختم می‌شوند ورود اتومبیل و موتور سیکلت ممنوع است زیرا مردم هم اکنون در حال انجام مراسم عزاداری در تمام عرض خیابان‌های اطراف بارگاه امام رضا (ع) هستند.

وی بیان کرد: پیش بینی بر این است که در محورهای خروجی مشهد امروز عصر شاهد ترافیک سنگین و حجم زیاد تردد خودروها باشیم و تمهیدات مورد نظر برای این امر در دست انجام است.

انتهای پیام/ف.ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.