دو نماینده هندبال استان اصفهان به امید کسب پیروزی برابر حریفان راهی سبزوار و بافق می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هفته چهارم مسابقات لیگ برتر هندبال مردان روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری با برگزاری دیدارهایی در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود.

در یکی از دیدارهای این هفته تیم سپاهان، به دیدار تیم بیتا سبزوار می‌رود و تیم شهرداری کاشان نیز به میهمانی توسعه و عمران بافق می‌رود.

تیم سپاهان که پر افتخارترین تیم لیگ برتری هندبال کشور به شمار می‌رود، در لیگ امسال تاکنون از سه دیدار گذشته خود یک تساوی و دو باخت به دست آورده است و یک پله مانده به قعر جدول رده‌بندی جای گرفته است.

این تیم که همواره در جمع مدعیان لیگ حضور داشته است، برای اینکه بتواند به جمع مدعیان هشت تیم برتر ایران راه پیدا کند، نیاز است در دیدارهای آینده امتیازگیری بهتری داشته باشد.

تیم شهرداری کاشان نیز که دومین فصل لیگ برتری شدن را تجربه می‌کند، در حال‌حاضر در رده دوم جدول رده‌بندی جای گرفته است و برای رسیدن به صدر نیازمند کسب سه امتیاز و البته لغرش تیم نفت و گاز گچساران است.

از هفته چهارم لیگ برتر مردان پنجشنبه 11 آذر دو دیدار برگزار می شود که در سبزوار و در یک دیدار جالب تیم بیتا میزبان سپاهان است. در اراک نیز نوین قطره مهر پارسه مرودشت به مصاف هپکو می رود.

 برنامه کامل هفته چهارم به شرح زیر است:

پنجشنبه 11 آذر

بیتا سبزوار – سپاهان- ساعت 17

هپکو اراک – نوین قطره مهر پارسه مرودشت - ساعت 16

جمعه 12 آذر

نفت و گاز گچساران – مس کرمان- ساعت 16

توسعه و عمران بافق – شهرداری کاشان- ساعت 16

شهرداری ارومیه – نیروی زمینی تهران - ساعت 16



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.