فرمانده انتظامی استان مازندران ، از کشف 25 میلیارد ریالی جعل و کلاهبرداری ها در آبان ماه سال جاری در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سردارسید محمود میرفیضی گفت: دو باند جعل و کلاهبرداری طی این مدت شناسایی و متلاشی شدند.

وی افزود: در راستای مقابله با جعل و کلاهبرداری در سطح استان مازندران، ماموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی این فرماندهی در سطح استان با انجام اقدامات اطلاعاتی، فنی و کار کارشناسی، موفق شدند، در آبان ماه سال جاری بیش از دو باند جعل و کلاهبرداری را شناسایی و متلاشی کنند.

سردار میرفیضی با بیان اینکه ارزش ریالی کشفیات 25 میلیاردریال است، افزود: اموال مکشوفه به مالباختگان بازگردانده شد و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به شیوه های متقلبانه افراد شیاد و کلاهبردار در جعل اسناد و مدارک، به شهروندان هشدار داد: در انجام معاملات ملکی، خرید و فروش و همچنین صدور چک و مدارک هویتی، مراقب افراد شیاد و کلاهبردار باشند و در انجام معاملات از مراکز رسمی و مورد تایید اقدام کنند.

سردار میرفیضی،گفت: مرکز فوریت های پلیسی 110 به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات درموضوعات انتظامی و امنیتی است.

انتهای پیام/

>

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.