دبیر کمیته برگزاری مسابقات هیات تکواندو خوزستان از برگزاری مسابقات انتخابی تکواندو امیدهای استان جهت اعزام به نخستین دوره پیکارهای قهرمانی امیدهای کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمد اناری، دبیر کمیته برگزاری مسابقات هیات تکواندو خوزستان،‌ اظهار کرد:‌ این مسابقات ‌فردا (چهارشنبه) و پس فردا (پنج‌شنبه) به ترتیب در بخش‌های آقایان و بانوان به میزبانی سالن راه و ترابری اهواز برگزار خواهد شد.

وی با بیان این‎که تعداد شرکت‎کنندگان در این پیکارها به دلایل خاص بودن این رده سنی، محدود است، افزود:‌ حدود 45 تکواندوکار در هر یک از بخش‎های آقایان و بانوان در مسابقات شرکت خواهند کرد.

دبیر کمیته برگزاری مسابقات هیات تکواندو خوزستان با اشاره به شهرستان‌های شرکت‎کننده در این مسابقات، گفت: ‌اهواز، شوشتر، شوش و خرمشهر شهرهایی هستند که ورزشکاران خود را به این پیکارها اعزام می‎کنند.

وی یادآور شد: نفرات اول هر یک از 10 وزن این مسابقات، در قالب تیم خوزستان ‌به رقابت‌های قهرمانی امیدهای کشور اعزام خواهند شد.

اناری در پایان اضافه کرد: اولین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور در رده ‌سنی امید از 18 آذرماه به مدت چهار روز در دو گروه آقایان و بانوان در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار