برخورد شدید 2 دستگاه خودرو سواری پراید و 206 در بزرگراه شهید فهمیده، مصدومیت سرنشینان را به دنبال داشت.

به گزارش خبرنگار گروه حوادث باشگاه خبرنگاران جوان، وقتی که رانندگان خودروهای عبوری برخورد 2 دستگاه خودرو سواری را در بزرگراه دیدند با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 76 و 20 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 20:42 شب گذشته به بزرگراه شهید فهمیده(مسیر غرب به شرق)، بعد از شهرک پیکان شهر اعزام شدند.

مولا کشاورز افسر آماده منطقه یک عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: در محل حادثه 2 دستگاه خودرو سواری پراید و پژو 206 به شدت با یکدیگر برخورد کرده و شدت این حادثه به حدی بود که خودرو پژو 206 واژگون شده و با گاردریل وسط بزرگراه برخورد کرده بود.

وی در ادامه گفت: 2 نفر از سرنشینان خودرو پژو 206(یک خانم 25 ساله و یک کودک 5 ساله) قبل از رسیدن آتش نشانان با کمک شهروندان از خودرو خارج شده و 2 نفر سرنشین دیگر(یک خانم30 ساله و یک مرد 32 ساله) در داخل اتاقک متلاشی شده خودرو محبوس شده بودند.

این افسر آماده تصریح کرد: نیروهای عملیاتی به سرعت با نصب علائم هشدار دهنده و قطع جریان برق هر 2 خودرو محل حادثه را ایمن سازی کردند و با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی قسمتی از بدنه خودرو پژو 206 را برش دادند و 2 نفر سرنشین محبوس شده در خودرو سواری را از خودرو خارج کرده و به همراه 2 سرنشین دیگر تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل دادند.

حقی اضافه کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی و تحویل محل حادثه به کارشناسان پلیس راهور برای بررسی علت، به مأموریت خود پایان دادند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۰۹ آذر ۱۳۹۵
خداروشکر نجات پیدا کردن..شکر..حداقل جانی از بین نرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۰۹ آذر ۱۳۹۵
خداروشکر نجات پیدا کردن..شکر..حداقل جانی از بین نرفته