فرماندار تکاب گفت : سیاست های اقتصاد مقاومتی چهره روستاهای تکاب را تغییر می دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ فرماندار تکاب در جمع دهیاران شوراهای اسلامی بخش تخت سلیمان تکاب گفت: مشکلات و کمبودهای روستاهای شهرستان تکاب در قالب سیاست های اقتصاد مقاومتی حل می شود.

ایرج ثقفی اضافه کرد: انتخاب تکاب به عنوان شهر هدف اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی فرصت بزرگی برای توسعه شهرستان تکاب است و حاصل آن بهبود زیرساخت های شهرستان تکاب و روستاهای تابعه آن است.

وی گفت: چشم اندار رفع محرومیت از روستاها، تامین نیازمندی ها و توسعه زیرساخت های روستایی از جمله آسفالت جاده ها و گازرسانی به روستاها با به ثمر رسیدن اهداف سیاست های اقتصاد مقاومتی محقق می شود.

فرماندار تکاب افزود: توسعه اقتصادی، رونق تولید و ایجاد اشتغال از اهداف اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی در شهرستان تکاب است و باید از این فرصت به نحو مناسب استفاده شود.

ثقفی گفت: معادن طلا و سنگ و ظرفیت های گردشگری 2 محور اصلی اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی در شهرستان تکاب است که بهره برداری بهینه از آنها برنامه ریزی مدون و تلاش پیگیر و همه جانبه دستگاه های اجرایی را می طلبد.

وی اضافه کرد: دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها باید از فرصت انتخاب شهرستان تکاب به عنوان شهر هدف اقتصاد مقاومتی برای توسعه روستاها استفاده کرده و بدون پرداختن به حاشیه ها و با مد نظر قرار دادن کمبودهای روستاها با ادارات شهرستان تکاب همکاری کنند.

بخش تخت سلیمان با 56 روستا و بیش از 23 هزار نفر جمعیت در 42 کیلومتری شهرستان تکاب واقع شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.