رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران گفت: بدون شک اقدامات بنده به صورت قانونی انجام شده و اکنون به کاری که کرده‌ام افتخار می‌کنم.

اعضای شورای شهر باید از مردم عذرخواهی کنند

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد حکیمی‌پور رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران در ادامه سیصد و هشتمین جلسه علنی شورا در تذکر دوم خود در خصوص موضوعات مطرح شده از سوی برخی از اعضای شورای شهر اظهار داشت: بنده در جلسه‌ای که به صورت غیر علنی برگزار شد هیچ تصمیمی مبنی بر عذرخواهی نگرفتم و در خصوص آن نیز تعهدی به کسی نداده‌ام.

وی با بیان اینکه بر اساس آیین‌نامه شورا اعضا می‌توانند در جلسات از حقوق قانونی برخوردار شوند، تصریح کرد: در هر جلسه برای دفاع از موضوعات مطرح شده اعضا می‌توانند 15 دقیقه پاسخگوی موضوعات مطرح شده خود باشند.

حکیمی‌پور با تأکید بر اینکه بدون شک اقدامات بنده به صورت قانونی انجام شده و اکنون به کاری که کرده‌ام افتخار می‌کنم، گفت: از اعضای شورای شهر درخواست دارم که پارلمان شورای شهر را به حاشیه نبرند و اجازه دهند جلسات شورا بر اساس روال منطقی خود پیش رود.

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران تأکید کرد: اگر قرار بر عذرخواهی باشد اعضای شورای شهر باید از تمام مردم تهران عذرخواهی کنند چراکه قصوری در خصوص عدم نظارت بر عملکرد شهرداری تهران انجام شده است.

وی با بیان اینکه مصرانه می‌خواهم رئیس شورای شهر فیلم جلسه روز یکشنبه را منتشر کند، افزود: با انتشار این صحبت‌ها معلوم می‌شود چه کسی حرف راست می‌زند و چه کسی کذب می‌گوید.

حکیمی‌پور یادآور شد: من هیچ صحبتی در خصوص پَست بودن شخصی که این اسناد را منتشر کرده مطرح نکرده‌ام بلکه گفته‌ام کسی که آن را منتشر کرده کار خوبی نکرده چرا که قرار نبود این اسناد منتشر شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار