در دولت یازدهم، 6 هزار و 500 میلیارد ریال برای توسعه زیر ساخت های شهرستان لردگان هزینه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ استاندار چهارمحال و بختیاری در سفر به لردگان گفت: دولت یازدهم 6 هزار و 500 میلیارد ریال برای توسعه زیر ساخت های این شهرستان هزینه کرد و این در حالی است که دولت در سه سال گذشته با شرايط اقتصادی نامطلوبی مواجه بود.

قاسم سلیمانی افزود: ۱۰ ميليارد ريال برای آغاز عمليات اجرايی چهار خطه كردن محور ارتباطی لردگان به فلارد و ۱۰ ميليارد ريال هم برای رفع نقاط حادثه خيز و اصلاح گردنه چهارطاق لردگان اختصاص پيدا كرد.

وی همچنین بر اجرای طرح چهار خطه شدن 15 کیلومتر از مسیر ارتباطی بروجن به لردگان تا پایان سال جاری تأکید کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به آبرسانی به 110 روستای لردگان در دولت یازدهم گفت: آبرسانی به شهرها و روستاهای منطقه خانميرزا از توابع اين شهرستان تا پايان سال جاری انجام و سال آينده نیز نسبت به واگذاری انشعابات اقدام می شود.

سلیمانی با بیان اینکه مطالعات فاز يک و دو انتقال آب از آتشگاه به بخش سردشت شهرستان لردگان انجام شده است افزود: پيگيری اخذ مجوزات قانونی ملی از سازمان برنامه و بودجه كشور، تضمين خريد آب و يا واگذاری اين پروژه به بخش خصوصی در دستور كار مسئولان استان قرار دارد.

وی با اشاره به اجرای  ۷۵ درصد از شبكه جمع آوری فاضلاب لردگان ادامه داد: سال آينده با نصب تجهيزات تصفيه خانه، اين پروژه به بهره برداری می رسد.

 سلیمانی اضافه کرد: امسال برای اجرای اين طرح يک هزار و ۴۰ ميليارد ريال اعتبار در نظر گرفته شده است.

لردگان با بیش از 190 هزار نفر جمعیت، از شهرستان های 9 گانه چهارمحال و بختیاری می باشد که مرکز آن (شهر لردگان) در فاصله 160 کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار