اصفهان؛

رونمایی از آثار منتخب هنرمندان بسیجی در نمایشگاه هنرهای تجسمی

رئیس سازمان بسیج هنرمندان گفت: از آثار منتخب هنرمندان بسیجی در نمایشگاه هنرهای تجسمی بسیج در هنرستان هنرهای زیبا رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین الهی‌دوست  با اشاره به تقارن برنامه‌های هفته بسیج با هفته آخر ماه صفر اظهار کرد: همایش «هنر شبیه‌خوانی» توسط بسیج هنرمندان استان اصفهان به مدت 5 شب در شهرستان خمینی‌شهر برگزار می‌شود.

وی افزود: در این همایش، شبیه‌خوانانی از شهرستان‌های خمینی‌شهر، فلاورجان، مبارکه، برخوار و منتخبی از استان اصفهان مطابق با استانداردهای تعریف شده به لحاظ ارزش تاریخی به اجرای شبیه‌خوانی می‌پردازند.

رئیس بسیج هنرمندان استان اصفهان با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته بسیج گفت: از آثار منتخب هنرمندان بسیجی در نمایشگاه هنرهای تجسمی بسیج واقع در هنرستان هنرهای زیبا روز پنجشنبه 4 آذرماه رونمایی شد.

وی ادامه داد: همه ساله 4 جشنواره دوسالانه توسط بسیج هنرمندان استان اصفهان برگزار می‌شود که به صورت کشوری و بنابر ابلاغ مأموریت از طرف سازمان بسیج هنرمندان کشور صورت می‌گیرد.

الهی‌دوست عنوان داشت: جشنواره‌های فیلم و عکس، تئاتر، سرود، هنرهای تجسمی و ادبیات داستانی همه‌ساله برای جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود که حضور در این جشنواره‌ها مشروط بر عضویت در بسیج است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.