در اولین بازی از هفته‌ی سوم رقابت‌های لیگ برتر امیدهای فوتبال کشور، امیدهای مس برابر صبای قم در کرمان شکست خوردند .

امیدهای مس برابر صبای قم شکست خوردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، در این بازی که روز گذشته در ورزشگاه سلیمی‌کیا کرمان برگزار شد، امیدهای مس با یک گل بازی را به میهمان خود واگذار کردند .

امیدهای مس که بازی هفته‌ی قبل خود را به دلیل بارندگی برابر ملوان در انزلی لغو شده دیدند، یک بازی کمتر از سایر تیم‌ها خواهند داشت و این بازی معوقه در نیم فصل برگزار خواهد شد .

این تیم بازی بعد خود را روز شنبه 13 آذر ماه در رفسنجان برابر مس این شهر برگزار خواهد کرد. سایر بازی‌های این ه فته لیگ امیدهای کشور ظرف امروز و فردا برگزار خواهد شد .

اما در رقابت‌های لیگ دسته سوم کشور تیم مس ب از ساعت 14 امروز در ورزشگاه سلیمی‌کیا کرمان به مصاف تیم خانه هنرمندان آران و بیدگل خواهدرفت .

مسی‌های ب که با 14 امتیاز در رده‌ی دوم جدول گروه خود قرار دارند و با چهار تیم رقابت تنگاتنگی برای صعود از این گروه دارند، در این بازی حساس خانگی به دنبال افزایش شانس صعود خود با کسب سه امتیاز می‌گردد .

تیم خانه هنرمندان نیز که در رده‌ی دهم جدول رده‌بندی لیگ سه قرار دارد و بازی قبل خود را نیز برابر تیم کیش با پیروزی پشت سر گذاشته است .

مس که از بازی‌های قبل خود چهار پیروزی، دو تساوی و یک شکست را برای خود ثبت کرده است، با پیروزی در این بازی می‌تواند شانس خود را برای قرار گرفتن در جمع دو تیم صعود کننده از این گروه به شدت افزایش دهد
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.