کرمان؛

هلال احمر داروخانه جدید نمی سازد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: 19 شعبه، پنج دفتر نمایندگی در مجموع 24 شعبه و دفتر نمایندگی داریم که بیش از 300 نفر پرسنل در جمعیت هلال احمر فعال است.

هلال احمر داروخانه جدید نمی سازدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،علی گنج کریمی در نشست مدیران ستادی هلال احمر با مجمع نمایندگان استان گفت:چالش های زیادی در حوزه داروخانه ها در جمعیت هلال احمر داریم و با احداث داروخانه های جدید به شدت مخالفت می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان بیان کرد: وظیفه هلال احمر تامین داروهای شیمی درمانی و خاص است و با سود سه تا پنج درصد داروها را عرضه می کنیم.


وی افزود: در بخش آموزش و پژوهش در جریان زلزله های اخیر در شهر زرند تمامی مدارس را پوشش دادیم و آمادگی داریم آموزش ها در مجموعه های دیگر نیز وجود داشته باشد.

گنج کریمی گفت: در فاز بعدی 52 هزار دانش آموز را در رفسنجان آموزش می دهیم، شهرستان فهرج نیز تمام موارد را با 40 مربی اعزامی پوشش می دهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرکرمان افزود: به زودی کلینک تخصصی چشم پزشکی، اورژانس و رادیولوژی را در مساحت 7 هزار متر مربع از طریق ساماندهی موقوفات رفسنجان و بازسازی آن را انجام می دهیم و در لاله زار کشت زعفران و گل محمدی را آغاز کردیم.

گنج کریمی بر لزوم بازنگری مالیات و حق ماموریت در جمعیت هلال احمر تاکید کرد و گفت: معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر که محوری ترین کار است باید به آمادگی امدادی و تقویت انبارها
بپردازد تا در مواقع لزوم ذخیره کافی امدادی داشته باشیم.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار