مدیرکل حفاظت محیط زیست کرمانشاه تمامی اعضای شورای اسلامی استان را به عنوان مشاور و نماینده در حوزه های انتخابیه آنان طی احکام جداگانه ای سفیران محیط زیست نامید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ در این احکام آمده است: در راستای تحقق اصل پنجاهم قانون اساسی و با عنایت به امضای تفاهم نامه مشترک بین شورای اسلامی استان و اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه به منظور حفظ و پاسداری از محیط زیست، پیگیری مفاد تفاهم نامه ارسالی، مسائل و مشکلات و ارائه راهکارهای لازم در حوزه مربوط به محیط زیست آن شهرستان، به پیشنهاد رئیس شورای اسلامی استان، شما را بعنوان مشاور و نماینده این اداره کل در شورای اسلامی شهرستان انتخاب می نمایم.

غلامحسین کاظمی اعضای شورای اسلامی استان کرمانشاه را سفیران خواند و اهداف از این ابلاغ احکام همکاری را چنین بیان کرد: تبادل نظر با ریاست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ها در راستای عملیاتی نمودن مفاد تفاهمنامه فی مابین ، تهیه گزارش مستمر از روند فعالیت ها و کارهای انجام شده در طول هر ماه بمنظور اتخاذ تصمیم مناسب و هماهنگی اقدامات را می توان از مهمترین اهداف آن برشمرد.


وی با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری بین اداره کل حفاظت محیط زیست استان در نیمه اول آبان ماه سالجاری تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی پیش قدم در رسیدگی به مسائل زیست محیطی در شهرستانهای استان هستند و همکاران ما در این حوزه ها پیگیر تشکیل کارگروه و همکاری می باشند.


کاظمی افزود: در راستای اصل پنجاهم قانون اساسی که بر مشارکت همگانی تأکید شده است، این اداره کل طی 3 ماه اخیر تاکنون 3 تفاهم نامه همکاری دوجانبه و چند جانبه با نهادهای مختلف انعقاد نموده است.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.