اصفهان؛

تشییع و خاک‌سپاری دو شهید گمنام در شهر خالدآباد نطنز

فرماندار شهرستان نطنز گفت: در روز شهادت امام رضا (ع) پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس در شهر خالدآباد تشییع و خاک‌سپاری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،یوسف حسنی در جلسه ستاد هماهنگی تشییع و تدفین شهدای گمنام شهرستان که با حضور امام‌جمعه بادرود و جمعی از مسؤولان شهرستان نطنز، بخش امامزاده (بادرود) و مسؤولان شهر خالدآباد در محل شهرداری خالدآباد برگزار شد، اظهار کرد: در ماه آذر و هفته بسیج به سر می‌بریم هفته‌ای که یادآور تشکیل مردمی‌ترین نهاد مقدسی است که از بطن جامعه برخاسته و در لبیک به‌ فرمان امام خمینی در مسیر ولایت به‌ خوبی گام برداشتند.

وی افزود: باید همواره قدردان این تفکر ناب و سازنده بسیج بود که در عرصه‌های مختلف با روحیه جهادی در جهت حفظ مصالح نظام و دستاوردهای آن تلاش کرده و در میدان عمل بوده و خواهد بود.

فرماندار شهرستان نطنز تصریح کرد: یکی از مأموریت‌های بسیج در دوران دفاع مقدس حضور داوطلبانه در جبهه‌های حق علیه باطل بود و این عزیزان جوان و پیر به‌صورت خودجوش و جهت مبارزه با دشمن عازم جنگ شده و بعضی‌ها هم با ایثار و نثار جان خود نهال انقلاب را آبیاری کردند.

وی بیان کرد: هنوز پیکر پاک شهدای بسیجی توسط عزیزان بنیاد حفظ آثار تفحص در سطح کشور و درجاهای مختلف تشیع و به خاک سپرده می‌شود و نهادهای مختلفی با درخواست تشییع و خاک‌سپاری انتظار حضور شهدای گمنام را در اداره یا شهر خود می‌کشند.

حسنی خاطرنشان کرد: با درخواست شورای اسلامی شهر خالدآباد مبنی بر حضور شهدای گمنام در این شهر و بازدید مسؤولان بنیاد حفظ آثار و نشر آثار دفاع مقدس این درخواست مورد موافقت قرار گرفت و این شهر افتخار میزبانی دو شهید گمنام را پیدا کرد.

وی اضافه کرد: در سال گذشته مراسم تشییع دو شهید گمنام در شهر بادرود در روز شهادت حضرت زهرا (س) باشکوهی خاص و وصف‌ناشدنی برگزار شد که یک روز تاریخی در این شهرستان بود.

فرماندار نطنز در پایان ضمن دعوت از کلیه مردم شهرستان برای تشییع پیکر دو شهید گمنام در شهر خالدآباد گفت: پیکر این دو شهید صبح روز چهارشنبه 10 آذرماه هم‌زمان با شهادت امام رضا (ع) در شهر خالدآباد تشیع و در حسینیه مرکزی این شهر به خاک سپرده می‌شود.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.