ساری،

آموزشی برای حفظ ايمنی

كارشناسان اداره آموزش سازمان آتش نشان و خدمات ايمنی شهرداری ساری، آبان امسال ۹۲۰۶ نفر ساعت آموزش ایمنی برای پرسنل اين سازمان و شهروندان برگزار كردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،حسن سيدی مدير عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ايمنی شهرداری ساری با اشاره به برگزاری ۴ دوره آموزشي برای ۱۳۷ نفر از رانندگان تاكسی این شهرستان، گفت: ۴۵۶۳ نفر از دانش آموزان دوره های مختلف تحصيلی از ۴۹ مدرسه ، دوره هاس آموزشی آشنايی با ايمنی و مباحث آتش نشانی را فرا گرفتند.

وی برگزاری دوره اموزش تئوری مباحث ايمنی و دوره آموزش عملی كار با خاموش كننده های دستی برای ۱۴۰ نفر از پرسنل مراكز غير دولتی نگهداری بهزيستی استان و ۲۵۰ نفر از بسيجيان حوزه مقاومت علی بن ابيطالب را از ديگر اقدامات اين اداره در ماه گذشته عنوان كرد.

سيدی به بازديد ۶۸ نفر از كودكان مهد و مدارس از اين سازمان اشاره و آموزش ۱۹ نفر از كاركنان جايگاه سوخت، ۲۵ نفر از مربيان هلال احمر، ۲۰ نفر از پرسنل جهاد كشاورزی ، ۲۳ نفر از شهروندان سرای تداوم و ۵ نفر از كاركنان نمايندگی ايران خودرو را بخش ديگری از فعاليت های اداره آموزش اعلام کرد .

برگزاری دوره آموزش بدو خدمت با حضور ۴۵ آتش نشان همراه با برگزاری آزمون پايان دوره و مانور عملياتی از فعاليت های مهم در بخش آموزش درون سازمانی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار