رئیس کل دادگستری اعلام کرد: مسئولان قوه قضاییه استفاده از توان و ظرفیت بسیج را برای پیشگیری از وقوع جرم در جامعه از راهبردهای خود می دانند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد رزم گفت : تفکر و ایده بسیج در هر عرصه ای از تاریخ پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ورود کرده و توانسته است ضمن برطرف کردن موانع پیش روی کشور خدمات شایان توجهی را نیز به مردم بویژه اقشار محروم جامعه ارائه دهد.

وی تاکید کرد : رهبر کبیر انقلاب در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با فرمان تشکیل بسیج، مسیری نورانی را در پیش پای جوانان غیور و سلحشور این مرز و بوم روشن کردند.

به گفته رزم، خدمات و جانفشانی بسیجیان در دوران دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست و امروز نیز جوانان کشورهای منطقه بویژه در عراق، سوریه، لبنان، یمن و بحرین با تاسی به این تفکر در مقابل حکام دست نشانده و زورگوی منطقه و استکبار جهانی ایستادگی می کنند و منافع آنها را با خطر مواجه کرده اند.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد : بسیجیان در ادامه مسیر انقلاب توانسته اند توان خود را به نمایش بگذارند و در زمینه های مختلف علمی و تخصصی شاهد حضور پررنگ آنان هستیم که در این میان دستگاه قضایی نیز در تلاش است تا بتواند از این ظرفیت مردمی برای رفع معضلات اجتماعی بهره بگیرد.











انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، بسیج ، دادگستری ، رزم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.