نماینده مردم دامغان در مجلس ساماندهی زیرساخت محور ریلی استان سمنان را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از دامغان؛ نماینده مردم دامغان گفت: سالانه میلیون ها نفر از راه های مواصلاتی استان سمنان عبور می کند و همه مسئولان باید خود را نسبت به حادثه دردناک برخورد قطار در محور ریلی سمنان - دامغان مسئول بدانند.
ابوالفضل حسن بیگی افزود : قسمتی از زیر ساخت های جاده ای و ریلی این استان برای عبور و مرور وسایل نقلیه مناسب نیست و دولت باید به منظور کاهش تلفات جاده ای و ریلی و جلوگیری از وقوع حوادث این چنینی برنامه های عمرانی آغاز کند.
حسن بیگی یادآور شد: عاملان این حادثه دلخراش باید بعد از ارایه گزارش های کارشناسی و بر طبق قانون محاکمه شوند و هیچ عذری در این کار پذیرفته نیست.
وی تصریح کرد: نیروهای امدادی در کمترین زمان ممکن به محل وقوع سانحه رسیدند و اگر کمک های امدادی اورژانس و نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان نبود، شاید جمعیت جانباختگان این حادثه بیشتر از تعداد اعلام شده افزایش می یافت.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نباید با سوانح از این دست اعتماد مردم به وسایل حمل و نقل عمومی کشور کاهش یابد و دولت باید برنامه های راهبردی برای جبران این خسارت ها عملیاتی نماید.
انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.