امدادرسانی در مناطق صعب العبور برف گیر مازندران با استفاده از بالگرد های جمعیت هلال احمر همچنان دادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،دکتر اکبری ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: مسدود بودن برخی محورهای کوهستانی در مازندران و ضرورت تسریع در عملیات امدادرسانی در مناطق صعب العبور،صبح امروز از ظرفیت بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر در چند مرحله استفاده شده است.

وی با بیان اینکه اکثر محورهای مواصلاتی اصلی بازگشایی شد افزود : برای دسترسی به برخی نقاط صعب العبور کوهستانی صبح امروز در 3 عملیات جداگانه از بالگرد های جمعیت هلال احمر برای پوشش امدادی لازم در این مناطق استفاده شده است .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: در عملیاتی بالگرد امدادی هلال احمر استان با انجام عملیات راپل اقدام به نجات یکی ار کارکنان شرکت مخابرات کرد که در منطقه استقرار دکل مخابراتی در سوادکوه در محاصره برف سنگین گرفتار شده بود.

دکتر اکبری افزود: در عملیات جداگانه دیگر یک فروند بالگرد سازمان امداد ونجات 3نفر ازکارگران مناطق جنگلی که درمحدوده روستای نجارده واقع در منطقه جلابن نوشهر در محاصره برف گرفتار شده بودند را نجات داد.

وی گفت: در عملیاتی دیگر با استفاده از بالگرد جمعیت هلال احمر استان نسبت به ارسال مواد غذایی موردنیاز برای ساکنان مناطق کوهستانی و جنگلی شهرستان چالوس اقدام شد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار