شب گذشته در دو حادثه گازگرفتگی در شهرستان بینالود جوانی 23 ساله فوت و سه شهروند راهی بیمارستان شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرمانده انتظامی شهرستان بینالود گفت: شب گذشته با اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر گازگرفتگی مادر جوان و کودک دوساله اش در شهرک طرقدر بلافاصله تیم گشت کلانتری طرقبه در محل حاضر شد.

سرهنگ عباس نظافتی افرود: در بررسی های اولیه با حضور ماموران اورژانس و آتش نشانی مشخص شد بر اثر گرفتگی دودکش آبگرمکن ، مادر و کودک دچار گازگرفتگی شده که یکی از بستگان این خانواده در هنگام سرکشی به منزل این افراد متوجه این حادثه شده و به اورژانس اطلاع داده است.

وی گفت: در ادامه نیز با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 در خصوص گاز گرفتگی پدر 60 ساله و پسر 23 ساله اش در شهرک گلستان طرقبه ماموران گشت انتظامی پاسگاه حصار گلستان در محل حاضر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد در اثر گرفتگی دودکش آبگرمکن گازی منزل، پدر و پسر خانواده دچار گازگرفتگی شده اند.

سرهنگ نظافتی تصریح کرد: متاسفانه در این حادثه پسر خانواده در اثر مسمومیت با گاز منواکسید کربن جان خود را از دست داد.

وی با ابراز تأسف از این سانحه مرگبار از شهروندان خواست در چنین مواردی در کوتاه ترین زمان ممکن خود و فرد مسموم را به فضای باز منتقل و بلافاصله با اورژانس تماس بگیرید و از ماندن در محیطی که این گاز سمی در آن متراکم است حتی به منظور امداد رسانی به فرد مسموم خودداری کنید.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.