همدان؛

بزرگداشت رضا فیاضی در بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

دربیست و سومین جشنواره بین المللی تئاترکودک ونوجوان ازآقای رضا فیاضی پیشکسوت تئاترکودک ونوجوان قدردانی می شود.

بزرگداشت رضا فیاضی در بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه به‌پاس سال‌ها تلاش و خدمت مؤثر به هنر تئاتر کودک و نوجوان به رضا فیاضی پیشکسوت این هنر اختصاص یافت افزود:رضا فیاضی نویسنده، کارگردان و بازیگر متولد سال ١٣٢٢ در طول سالیان فعالیت هنری دربیش از ٧٠ اثر هنری شامل تئاتر، سینما، سریال تلویزیونی، حضور داشته است.

فاضل عبادی ادامه داد:آثاری چون چریکه تار، کیمیا، روزگار غریب، زیر آسمان شهر، خانه ما، پهلوانان نمی‌میرند، آرایشگاه زیبا، هادی و هدِی، دنیای شیرین، زی زی گولو، قصه‌های کوچه ما، پسرخاله‌ها و غیره از جمله برنامه هایبوده که رضا فیاضی بعنوان بازیگر در آن حضور داشته است.

وی اظهار داشت: این هنرمند از ابتدای فعالیت هنری در نمایش‌های مختلف چون ت مثل تئاتر، بازرس، آدم بلا و دیو ناقلا،آنتیگونه، آواز خوان طاس، جنگ کور، ‌حلاج و سلاطین، یک زن یک مرد، هاملت با سالاد فصل، دیبوکها، میکی و کارآگاه٢به عنوان کارگردان و یا بازیگر فعالیت کرده است.

این مسئول تصریح کرد:آخرین نمایش این هنرمند پیشکسوت برای مخاطبان کودک و نوجوان با نام (پدر یک‌دقیقه‌ای) بود که تابستان امسال در تالار هنر برای مخاطبان کودک و نوجوان اجرا شد.

رییس جشنواره بین المللی تئاتر کودک ونوجوان اظهار داشت: تعداد شش عنوان کتاب از این هنرمند شامل نمایشنامه، شعر و داستان چون ت مثل تئاتر، بانوی نیلوفر، قصه‌های آسیه‌آباد و بازیگر منتشرشده است.


وی گفت:مراسم تقدیر و بزرگداشت رضا فیاضی در اختتامیه بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با حضور مقامات و هنرمندان برگزار خواهد شد.

بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با دبیری شهرام کرمی در همدان از تاریخ ٢٢ تا ٢٧ آذرماه با حضور گروه‌های ایرانی و خارجی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.