اهواز؛

مرکز کالیبراسیون پزشکی راه اندازی شد

پلی کلینیک شوشتر، در راستای افزایش توان ارائه خدمات درمانی در این شهر موثر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،سید امیرمحسن ضیائی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور شامگاه جمعه در حاشیه افتتاح آزمایشگاه کنترل کیفی تجهیزات پزشکی هلال احمر خوزستان و ساختمان جدید معاونت آموزش، پژوهش و فناوری هلال احمر خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز توفیق حضور در خوزستان را پیدا کردیم. صبح در شهرستان شوشتر یک پلی کلینیک را در مرکز شهر با همکاری بین جمعیت و بخش خصوصی افتتاح کردیم.

وی افزود: این پلی کلینیک در راستای افزایش توان ارائه خدمات درمانی در این شهر که به هر حال برخی از مناطق آن محروم هستند، موثر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: امروز همچنین فرصت حضور در منطقه شعیبیه را پیدا کردیم و جمعیت هلال احمر برنامه افتتاح خانه هلال را داشت که این خانه افتتاح شد.

ضیائی ادامه داد: در افتتاح خانه هلال مسئله حضور فیزیکی نیست بلکه بحث شبکه ای است، یعنی جمعیت در کنار مردم در همه بخش های شهری و روستایی کشور حضور دارد.

وی بیان کرد: افتتاح خانه هلال در بخش شعیبیه در حقیقت چه از نظر کمک های مربوط به تحصیلات با آموزش های ارائه شده و یا اینکه در سایر زمینه ها یک برنامه توانمندسازی برای بچه های منطقه بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور عنوان کرد: در بازگشت به شهرستان اهواز نیز مرکز کالیبراسیون تجهیزات پزشکی توسط جمعیت در خوزستان افتتاح شد که به نظرم یک آزمایشگاه منحصر به فرد است.

ضیائی با اشاره به اینکه افتتاح این آزمایشگاه کار بسیار خوبی است، گفت: افتتاح آزمایشگاه فوق در واقع به کار کردن دستگاه تجهیزات پزشکی در وضعیت خوب و مناسب کمک می کند. همچنین باعث می شود تا جمعیت بخشی از هزینه های خودش را تأمین کند.

وی در پایان گفت: امروز همچنین ساختمان جدید معاونت آموزش، پژوهش و فناوری هلال احمر خوزستان را افتتاح کردیم.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.