جمعه سیاه واقعی در آمریکا رقم خورد!/ 2 نفر در تیراندازی کشته شدند

همزمان با حراج گسترده اجناس در فروشگاه‌های آمریکا پس از عید شکرگزاری، بر اثر تیراندازی در 3 ایالت این کشور، 4 نفر کشته و زخمی شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه پرس تی وی، تیراندازی‌ در سه ایالت آمریکا، که همزمان با درگیری برسر اقلام حراجی صورت گرفت، دو کشته و دو زخمی برجا گذاشت و «جمعۀ سیاه» تاریخی را رقم زد.

در «جمعۀ سیاه» که اولین جمعه بعد از روز شکرگزاری است، فروشندگان اجناس خود را با تخفیف‌های ویژه می‌فروشند؛ بروز خشونت داخل یا بیرون فروشگاه‌ها معمولاً تلفاتی به همراه دارد.

به گفتۀ مقام‌های آمریکایی، تیراندازی‌‎‌هایی در ایالات نیوجرسی، تنسی و نوادا رخ داد.

تیراندازی روز جمعه در پارکینگ یک فروشگاه زنجیره‌ای در شهر همیلتون ایالت نیوجرسی به کشته شدن یک جوان 21 ساله به نام دموند کاتمن منجر شد.

ادارۀ پلیس شهر همیلتون اعلام کرد شیدی کاتمن، برادر 26 سالۀ دموند، نیز از ناحیۀ پا هدف گلوله قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد.

تیراندازی در شامگاه پنج‌شنبه در فروشگاهی در شهر ممفیس در ایالت تنسی نیز یک مجروح برجای گذاشت.

یکی از مسئولان این فروشگاه خاطر نشان کرد: «ما از وقوع حادثه در این فروشگاه مطلع هستیم و در شرایطی که مأموران قانون به تحقیقات خود ادامه می‌دهند، از نزدیک با آنها همکاری می‌کنیم.»

در شهر رینو در ایالت نوادا نیز شامگاه پنج‌شنبه یک نفر در پارکینگ فروشگاه والمارت به ضرب گلوله کشته شد.

بنا بر اعلام پلیس، دو نفر بر سر «جای پارک» دچار مشاجره شدند و یکی از آنها با شلیک به دیگری، او را کشت.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز گزارش داد: «پلیس می‌گوید هر دو نفر مسلح بودند و یک مرد 33 ساله در صحنۀ این حادثه به ضرب گلوله کشته شد. بازرسان می‌گویند تاکنون هیچ کس دستگیر نشده است، اما موقعیت افرادی که در این تیراندازی نقش داشتند، مشخص شده است. خودروها و اسلحه نیز توقیف شده است.»



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار