نمایندگان عربستان، آمریکا و ترکیه خواستار ادامه حضور تروریست های جیش الفتح در شرق حلب شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلویزیون المیادین، فرستادگانی از عربستان سعودی، آمریکا، ترکیه و جیش الفتح در نشست مشترکی در ترکیه خواستار ادامه حضور اعضای جیش الفتح در شرق حلب حتی به بهای کشته شدن غیرنظامیان در این منطقه شدند.

بر این اساس، به گفته یک منبع امنیتی در اتاق عملیات مشترک ارتش سوریه و متحدانشان در حلب، در نشستی امنیتی که در ترکیه برگزار شد و فرستادگانی از عربستان سعودی و آمریکا و ترکیه و جیش الفتح در آن حضور داشتند از جیش الفتح خواسته شده است از شرق حلب خارج نشود و خود را برای عملیات نظامی تازه ای آماده کند اگرچه ممکن است این مسئله منجر به کشته شدن غیرنظامیان شود. 

این منبع امنیتی افزود: این نشست یک بار دیگر ثابت می کند که کشورهای مدعی حفاظت از جان غیرنظامیان، خودشان در کشتار و ویرانگری مشارکت دارند.

وی افزود: اکنون زمان آن رسیده است فرستاده سازمان ملل متحد در امور سوریه برخیزد و سخن حق را بگوید تا نشان دهد مجری سیاست های توطئه گران نیست.

این منبع تاکید کرد: ما اوضاع فعلی در شرق حلب را که طی آن غیرنظامیان به گروگانهای افراد مسلح تبدیل شده اند نمی پذیریم و متناسب با حجم تهدیدات اقدام خواهیم کرد و آن چیزی جز تلاش برای بیرون راندن تروریستها از حلب در اسرع وقت نخواهد بود.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار