مربی تیم گسترش فولاد گفت: ما از لحاظ خلق موقعيت بهتر از استقلال عمل كرديم و در نهايت بازى را به تساوى كشانديم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فراز کمالوند در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های استقلال و گسترش فولاد گفت: قبل از هر چیزی همه کسانی که دعای خیرشان طی روزهای اخیر پشت تیم ما بود تشکر می‌کنم. امسال شرایط سختی داشتیم. ابتدای فصل چند بازیکن خوب را از دست دادیم و نفراتی که به خدمت گرفتیم رفته رفته بهتر خواهند شد.

وی ادامه داد: مقابل استقلال اگر دو بر صفر عقب باشید و 10 بازیکن در اختیار داشته باشید کار برای جبران بسیار سخت است. اگر بخواهیم به فرصت‌های خطرناک دو تیم از لحاظ خلق موقعیت نگاه کنیم گسترش فولاد موقعیت های بیشتری از استقلال داشت. 

کمالوند در خصوص بازی عنوان کرد: بازی جذابی بود و هر دو تیم بیش از 12 موقعیت گل را به صورت مشترک در اختیار داشتند. حتی وقتی استقلال جلو افتاد به فکر بازی ضد فوتبال نبود و این موضوع باعث شد که ما به بازی برگردیم.من به هواداران استقلال خسته نباشید می‌گویم که در این سرما تیم‌شان را تشویق کردند. 

وی در خصوص فرناندو دخسوس بیان کرد: وقتی تغییر و تحولی صورت می‌گیرد و یک بازیکن از یک تیم دیگر به یک تیم دیگر منتقل می‌شود به طور حتم باید به او فرصت داد. من از فرناندو راضی‌ هستم. او یک گلر حرفه‌ای است و در تمرینات مرتب حضور دارد. فقط تصور می‌کنم کمی روی وی فشار روحی زیادی است.

سرمربی تیم گسترش در پایان خاطر نشان کرد: بازیکنان من فداکاری کردند و 20 دقیقه 10 نفره بودیم که اگر دقت می‌کردیم نتیجه بهتری می‌گرفتیم. گلر دوم ما مسلط بود و ما مشکلی از لحاظ دروازه‌بانی نداریم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.