همدان؛

همایش بزرگ بسیجیان در همدان

همزمان باسالروز تشکیل بسیج مستضعفین همایش بسیجیان درهمدان برگزار شد.

همایش بزرگ بسیجیان در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت : تنها راه برون رفت کشور از رکود ومقابله با تحریم های ظالمانه ی دشمن ترویج تفکر بسیجی واجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور است.

 آقای حمیدرضاحاجی بابایی افزود: بسیجیان باید با بصیرت همیشه در صحنه حضور موثرداشته باشندوپشت سرولایت و امام خویش حرکت کنند.

 او تنها راه سعادت در دنیا را پیروی از اهل بیت و قرآن دانست و خاطرنشان کرد : اگر از توانمندیهای بسیج برای کمک به دولت استفاده شود، هم شغل ایجاد می شود ، هم صنعت ایجاد می شود و هم کشور از رکود خارج خواهد شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در ادامه به تهدید های پوشالی آمریکا واستکبار در حمله به کشورمان اشاره کرد وافزود : یقین داشته باشید که اگر امریکا تصور می کرد که با تهاجم نظامی به کشورمان به اهداف خود می رسید حتما اینکار را انجام می داد.

 نماینده مردم شهرستان همدان وفامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توافق هسته کشورمان با غرب و بدعهدی آنها افزود : فرجام برجام نافرجام با امریکا بی صداقتی ، غیرقابل اعتماد بودن و روحیه استکبار ستیزی آمریکا را از گذشته روشن تر کرد.

 آقای حاجی بابایی ادامه داد : ما منتظر برداشته شدن تحریم های دشمن همزمان با اجرای توافق هسته ای بودیم اما متاسفانه قانونی در امریکا به تصویب رسید که تحریم های ظالمانه به کشورمان 10سال دیگر تمدید می شود

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.