فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه منوجان گفت: امروز همزمان با روز تشکیل بسیج مستضعفین اجتماع بسیجیان با عنوان اجتماع بزرگ مدافعان حرم در مسجد جامع علی ابن ابیطالب (ع) منوجان با حضور بسیجیان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسن بیت الهی افزود:پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) سکاندار انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد:۳۷ سال پیش در چنین روزی وقتی امام خمینی (ره)فرمان تشکیل بسیج را صادر کردندکمتر کسی این فکر در ذهنش بود که بسیج یک روزی به عنوان نیروی راهبردی جهان اسلام تبدیل شود.

علی سلطانی فرمانده سپاه رفسنجان نیز در همایش مدافعین حرم در رفسنجان افزود: بسیج به فرمان امام راحل در چنین روزی در سال ۵۸ تاسیس شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

وی خاطرنشان کرد: ۳۷ سال پیش امام(ره) فرمودن بسیج لشکر مخلص خدا و شجره طیبه است و بعد از سالها رهبر فرزانه انقلاب نیز در جمع بسیجیان جملات ارزشمندی در خصوص بسیج مطرح نمودند باید سرلوحه بسیجیان قرار گیرد.

سلطانی به این جمله رهبری در خصوص بسیج اشاره کردند که بسیج لشکر انقلاب است و تصریح کرد: بسیج در همه صحنه های انقلاب اسلامی حضور داشته و دارد، حضور بسیج در دفاع مقدس موجب رقم خوردن برگ زرین در تاریخ انقلاب شد، در صحنه های اقتصادی، فرهنگی و امروز هم پا به کار است.

فرمانده سپاه رفسنجان گفت: انقلاب و نظام هرکجا نیاز به حضور بسیج داشته باشند ما آماده هستیم.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: اجتماع ، بسیج ، منوجان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار