تخصصی ترین شهرک صنعتی غیر دولتی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان سپیدان فارس ساخته می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شاهپور قنبری مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: این شهرک صنعتی به عنوان تخصصی ترین شهرک صنعتی کشور و خاورمیانه در زمینه طراحی، ساخت انواع محصولات، تجهیزات و تولید قطعات کامپوزیتی و GRP فعالیت می کند، و محصولات آن که با فناوری های روز و به روش های مختلف نظیر SMC, BMC, تولید شده و به بازارهای داخلی و خارجی ارسال می شود.
قنبری افزود: شهرک صنعتی تولید محصولات و قطعات کامپوزیت سازه ماندگار سپیدان پس از شهرک های پدیده های نو آور صنعت قادر آباد خرم بید و تولید و صادرات ریشمک، سومین شهرک صنعتی غیر دولتی در این استان محسوب می شود که برای آن پروانه تاسیس صادر شده است.
وی افزود: صدور این مجوز تاسیس، پس از انجام مراحل کارشناسی و سپری شدن روال قانونی، توسط شرکت شهرک های صنعتی فارس انجام شده است و این شهرک در زمینی به مساحت 23هکتار ایجاد می شود که از این میزان هفت هکتار آن اراضی صنعتی است.
کامپوزیت، ترکیب حداقل 2یا چند ماده است که یکی فاز تقویت کننده است و به شکل الیاف (شیشه)، ورقه یا ذرات است و فاز دیگر آن ماتریس (رزین) نامیده می شود، کاهگل و بتن آرمه از رایج ترین و ابتدایی ترین نوع کامپوزیت ها هستند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار