تجمع 15 هزار نفری پیروان مدافعان حرم با حضور گسترده بسیجیان استان تهران برگزار شد.

تجمع 15 هزار نفری پیروان مدافعان حرم برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، تجمع 15 هزار نفری پیروان مدافعان حرم با حضور گسترده بسیجیان استان تهران صبح امروز 5 آذر ماه برگزار شد.

این تجمع که به مناسبت سالروز تاسیس سازمان بسیج مستضفین بود از ساعت 10 صبح در تقاطع خیابان های سهرودی و شهید بهشتی آغاز شد.

پیش از آغاز مراسم بسیجیان از گردان هایی چون گردان عاشورا، گردان امام علی (ع)، گردان امام حسین (ع) و جمعی از مردم تهران در محل تجمع حضور پیدا کردند که تا ساعت شروع مراسم لحظه به لحظه بر تعدادشان افزوده می شد.

با فرارسیدن ساعت 10 و آغاز مراسم راهپیمایی بسیجیان و مردم به راه افتادند به سمت مصلای امام خمینی (ره) که مقصد مراسم بود حرکت کردند.

از ابتدا تا انتهای مراسم همه حاضرین با شعار های مرگ بر آمریکا و مرگ اسرائیل تنفر خود را از رژیم های مستکبر جهانی ابراز کردند.

برخی از حاضرین نیز پرچم های لبیک یا حسین و لبیک یا خامنه ای و کلنا عباسک یا زینب را برافراشته بودند تا بگویند پیرو راه ائمه معصومین و ولایت فقیه و ادامه دفاع از حرم اهل بیت هستند.

مردم و بسیجیان پس از طی مسیر و عبور از خیابان شهید بهشتی به مصلای امام خمینی (ره) که محل برپایی نظام دشمن شکن جمعه بود رسیدند تا در این نماز عبادی سیاسی شرکت کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار