برگزاری آخرین مناظره نامزدهای راستگرایان میانه فرانسه

آخرین مناظره نامزدهای راستگرایان میانه فرانسه بین فیون و ژوپه برگزار شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری فرانس 24، فرانسوا فیون و الن ژوپه، دو نامزد راستگرایان میانه فرانسه در انتخابات درون حزبی برای گزینش نامزد این حزب در انتخابات ریاست جمهوری سال 2017 این کشور شب گذشته دومین و آخرین مناظره خود را برگزار کردند. دو نامزد رویکرد و برنامه های خود به عنوان رئیس جمهور برای فرانسه بیان کردند.

دو نامزد به ویژه الن ژوپه با توجه به اینکه در نظر سنجی ها از فیون عقب افتاده است آخرین تلاش ها و تدابیر خود را به کار بستند تا آرای خاموش را نسبت به خود جلب کنند.

فرانسوا فیون در این مناظره سعی کرد آرامش خود را حفظ کند. فیون در این کارزار از حمایت سارکوزی و طرفداران سارکوزی نیز برخوردار است.

ژوپه در این مناظره گفت که نمی خواهد الگوی اجتماعی کنونی فرانسه از بین ببرد بلکه می خواهد آن را اصلاح کند. زیرا این الگو و مدل فقط فراهم کننده فقر و بیکاری در جامعه است.

طرفداران فیون می گویند به طور کلی فیون موقعیت برتری در این مناظره داشت. اما طرفداران ژوپه می گویند در این دور از مناظره نامزد آنها نسبت به مناظره قبلی بهتر ظاهر شد.

انتخابات درون حزبی راستگرایان میانه فرانسه روز یکشنبه هفته آینده برای گزینش نامزد نهایی آن درانتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

کارشناسان می گویند فیون در این مناظره تقریبا نگاهی تحقیر آمیز به الن ژوپه داشت. به عنوان مثال به جای آنکه به ژوپه نگاه کند به سقف نگاه می کرد. به طور کلی نیز فیون از ژوپه بهتر ظاهر شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار