پس از درگیری دروازه بان نفت با مهاجم سایپا

فلاح زاده:برخورد خوبی با قاضی داشتم/داور در شکست سایپا تاثیرگذار بود

دروازه بان تیم فوتبال سایپا تهران گفت: قاضی حرکت بدی پس از گلزنی انجام داد و کار خوبی کردم که با وی درگیر شدم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،حامد فلاح‌زاده پس از شکست سایپا مقابل نفت درباره برخوردی که با محمد قاضی در زمان گلزنی این بازیکن داشت، بیان کرد: قاضی نباید روی خط دروازه ما شادی می‌کرد و اگر برخوردی با وی داشتم کار درستی بوده است. با آن حرکتی که مهاجم نفت انجام داد، خوب هم رفتار کردم.

وی ادامه داد: با پنالتی عقب افتادیم و باید آن کار را انجام می دادم  و به نظرم خیلی خوب هم با قاضی رفتار کردم. فوتبال برد و باخت دارد و  امروز تصمیمات داور هم در نتیجه تاثیرگذار بود. پنالتی روی بازیکن ما را داور نگرفت و پنالتی نفت هم درست نبود.

فلاح زاده درمورد نتایج ضعیف سایپا، بیان کرد: اینکه بگویم کم شانس هستیم برای کم کردن فشار روی تیم نیست اما امروز موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. امیدوارم در هفته آینده جبران کنیم.

دروازه بان تیم فوتبال سایپا تهران درباره کم دقتی مهاجمان این تیم در زدن ضربات نهایی گفت: تمام مردم مهاجمان سایپا را به خوبی می شناسند. مهاجمی که خود را در موقعیت گلزنی قرار می دهد، کیفیت بالایی دارد. تیم ما در امور تهاجمی تا حدی بدشانس است اما اگر در بازی های آتی چند گل به ثمر برسانیم این مشکل رفع می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار