نسرین آبروانی معاون صدا ، با حضور در جلسه شورای مدیران شبکه رادیویی ایران از حسین معصومی برنده جشنواره Abu در بخش تعاملی تقدیر کرد.

تقدیر معاون صدا از برنامه ساز رادیو ایران/ این موفقیت متعلق به تمام رادیوستبه گزارش  حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  پس از درخشش برنامه سازان رادیو ایران در جشنواره های خارجی و داخلی به ویژه کسب عنوان برنامه برتر در بخش تعاملی مسابقه  Abu معاون صدا در نشستی صمیمی ضمن تقدیر از برنده جشنواره Abu از زحمات همکاران شبکه رادیو ایران تشکر کرد و کسب سایر عناوین در جشنواره های دیگر را به همکاران تبریک گفت.

نسرین آبروانی با تاکید براین نکته که این موفقیت متعلق به تمام رادیو است گفت:مسلما موفقیتی که آقای معصومی کسب کرده اند به خاطر زحماتی است که دوستان در شبکه متقبل شده اند و این نتیجه به تنهایی به دست نمی آمد.

معاون صدا با اشاره به اهمیت آموزش نیروی انسانی و تاکید بر استفاده از ظرفیت برندگان جشنواره ها برای انتقال تجربه به برنامه سازان جوان تر ادامه داد: برنامه سازانی مانند آقای معصومی صاحب سبک خاص خودشان هستند و این افراد باید نیروهایی مانند خودشان را تربیت کنند.

در ادامه مدیر شبکه ایران ضمن تایید این این مطلب گزارشی از برنامه های آموزشی شبکه ارائه کرد و گفت:در حال حاضر هفت برنامه آموزشی در شبکه در جریان است که «کارگاه مستند» و «کارگاه برنامه های تعاملی» از جمله آنها به شمار می روند.

«شیوه های انسجام در برنامه های رادیویی»، «مدیریت بحران در برنامه سازی»، «سواد رسانه ای»، «بایدها و نبایدها» دیگر عنوان دوره های آموزشی بودند که مهندس احمد پور در باره برگزاری این دوره ها و مدرسان آن توضیح داد .

معاون صدا با تایید برنامه آموزشی شبکه گفت: سواد رسانه ای و تکنولوژی باید در کنار یکدیگر قرار گیرند تا خلاقیت شکل بگیرد .ضمن اینکه کار در رادیو ایران به لحاظ اینکه نگاه ملی و سراسری دارد ، سخت تر است؛ چرا که ایرانی بودن باید در این شبکه همواره حفظ شود ، خوشبختانه با چیدمان مناسب در شبکه ایران پیام ها به شکل منطقی و در قالب های نو و البته با حفظ نگاه ملی و ایرانی منتقل می شود.

در پایان مراسم معاون صدا با اهدای لوح و جایزه ویژه از حسین معصومی برنده جایزه برنامه برتر تعاملی در مسابقه  Abu تقدیر کرد.

گفتنی است؛  شبکه ایران به تازگی در جشنواره کتاب ، رسانه نیز صاحب 4 جایزه در بخش های مختلف شده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.