احتمال شکستگی پای هافبک ملی پوش سایپا

مهدی ترابی در جریان دیدار امروز نفت تهران و سایپا از ناحیه پا به شدت آسیب دید.

احتمال شکستگی پای هافبک ملی پوش سایپابه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مهدی ترابی هافبک جوان و ملی پوش تیم فوتبال سایپا که در روزهای اخیر زمزمه هایی از انتقالش به یک تیم اروپایی در نقل و انتقالات نیم فصل شنیده می شود، در جریان شکست 2 بر صفر امروز نارنجی پوشان پایتخت مقابل نفت تهران، دچار آسیب دیدگی شدیدی شد.

ترابی در اواخر نیمه نخست این دیدار در برخورد با میلاد فخرالدینی دچار آسیب دیدگی از ناحیه پا شد و نتوانست به بازی ادامه دهد. در همین دقایق آرش رضاوند گل دوم نفت را هم وارد دروازه سایپا کرد تا عملا کار شاگردان فرکی برای بازگشت به بازی سخت شود. هافبک تیم ملی فوتبال ایران بین 2 نیمه جای خود را به مسعود حسن زاده داد.

هرچند پس از این آسیب دیدگی خبرهایی در مورد دوری یک ماهه ترابی از ترکیب سایپا شنیده می شود اما برای تشخیص قطعی دوران نقاهت وی باید از پای این بازیکن عکسبرداری شود.

ترابی در صحبتی کوتاه پس از پایان این دیدار بیان کرد: در حال حاضر درد شدیدی دارم. فردا از پایم عکس می گیرم و شنبه هم در تمرین سایپا حاضر می شوم. با این حال امیدوارم پایم دچار شکستگی نشده باشد.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار