سفیر مالزی در ایران از اقدامات انجام گرفته درخصوص جستجوی کوهنوردان مفقود شده مالزیایی تشکر کرد.

سفیر مالزی از اقدامات امداد و جستجوی کوهستان  ایران  تقدیرکردبه گزارش خبرنگارگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان: سفیر کشور مالزی در ایران با رئیس سازمان امداد و نجات دیدار داشت و از نزدیک در خصوص نحوه فعالیت تیم های امداد کوهستان جمعیت هلال احمر در پی مفقودی 2 نفر از کوهنوردان اهل کشور مالزی در منطقه کوهستانی دماوند به بحث و تبادل نظر پرداختند. 

در این دیدار مرتضی سلیمی سرپرست سازمان امداد و نجات از اعزام تیم های عملیاتی تخصصی امداد کوهستان استان مازندران به ارتفاعات قله دماوند خبر داده که با توجه به شرایط نامساعد جوی، بارش برف و برودت بالای 40- درجه هوا در منطقه، آمادگی لازم جهت ادامه عملیات جستجو با بهتر شدن شرایط جوی همچنان وجود داشته و تیم های امداد هوایی نیز در حالت آماده باش بوده تا در صورت نیاز جستجوی هوایی نیز انجام پذیرد.
 
در ادامه آقای راشا نوشیروان زین العابدین؛ سفیر کشور مالزی در ایران ضمن تشکر از اقدامات انجام شده توسط نیروهای امدادی اظهار داشت که با توجه به شرایط جوی موجود عملیات جستجوی کوهنوردان مفقودی به نحو مناسبی صورت گرفته و از همان لحظات اولیه با ارتباطی که با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات برقرار شده از نحوه فعالیت آگاهی داشته که گزارش های لازم در این خصوص را به وزارت امور خارجه کشور مالزی ارائه خواهند داد. 

همچنین بر اساس درخواست سفیر مبنی بر حضور اقوام افراد مفقود شده مقرر شد تا یک تیم از سفارت مالزی به همراه تیم های امدادی در منطقه دماوند حضور داشته باشند.
 
لازم به ذکر است که طی روزهای گذشته یک تیم 12 نفره از کوهنوردان مالزیایی اقدام به صعود از قله دماوند نموده که در مسیر بازگشت 2 نفر از آنها از تیم جدا شده و تاکنون مفقود می باشند. 

 انتهی پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار