گاز مشترکان شهرستان‌های بابل و آمل به‌زودی وصل می شود/توزیع ٣,٥ میلیون لیتر فرآورده نفتی در شبانه روز گذشته

گاز مشترکان در استان مازندران که به دلیل افت فشار قطع شده بود به‌زودی وصل می شود ضمن اینکه سوخت مناطق برف گیر به طور پایدار تامین می شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از شانا اسماعیل ابراهیم زاده، مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران اظهار کرد: از صبح امروز با افزایش فشار شبکه، گاز بخش‌های عمومی از جمله نانوایی ها درشهرستان‌های بابل و آمل وصل شده است.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران افزود: قطع گاز گسترده نبوده و تنها چهار درصد از گاز یک میلیون و ٢٠٠ هزار مشترک این شرکت به دلیل افت فشار قطع شده که به‌زودی این مشکل برطرف می شود.
 
وی گفت: هم اکنون در شهرستان بابل، ١٥٦ نفر از کارکنان این شرکت خانه به خانه در حال وصل گاز مشترکان هستند.
 
ابراهیم زاده ادامه داد: هم اکنون گاز مشترکان بخش‌های پراکنده از شهرستان بابلسر که قطع شده بود وصل شده و ٧٠ کارشناس این شرکت در شهرستان آمل نیز در حال وصل گاز مشترکان هستند.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران یادآور شد: با وجود کاهش شدید دمای هوا استان شاهد افزایش مصرف گاز بوده ایم و کارکنان این شرکت به طور ٢٤ ساعته در تلاش هستند تا گاز مشترکان تامین شود.


بر اساس این گزارش شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه مازندران از آمادگی کامل برای تامین سوخت (نفت سفید، نفت گاز و گاز مایع) در مناطق برف گیر بابل، آمل، بابلسر و فریدون کنار و ... خبر داد.

حسینعلی طالبی گفت: همه تمهیدات لازم برای تامین سوخت مردم مناطق اندیشیده شده و شرکت پخش در ستاد بحران استان آمادگی خود برای تامین سوخت مناطق تعریف شده از سوی نهادهای مربوط را به هر میزان اعلام کرده است.

 
وی افزود: از روز گذشته تاکنون بیش از دو میلیون و ٥٠٠ هزار لیتر نفت سفید، بیش از یک میلیون لیتر نفت گاز و بیش از ٦٠ تن گاز مایع در شهرهای مورد نیاز توزیع شده است.
 
به گفته مدیر پخش منطقه مازندران، از اول آذرماه با اعلام هواشناسی و پیش بینی های انجام شده بیش از ٥٠ تا ٦٠ فروشنده قدیمی سوخت را فعال کردیم و یک میلیون و ٢٠٠ هزار لیتر نفت سفید از طریق ٣٠ تا ٤٠ دستگاه نفتکش برای توزیع در اختیارشان قرار دادیم.
 
وی ادامه داد: از چند روز گذشته تاکنون چهار دستگاه ماشین نفتکش ١٩ هزار لیتری و ٥٠ دستگاه ماشین نفتکش دو هزار لیتری به مناطق برف گیر بابلسر، آمل، بابل و فریدون کنار برای توزیع نفت سفید اعزام شده است.

 
طالبی اعلام کرد: همکاران شرکت پخش شب گذشته تا بامداد به توزیع سوخت مشغول بودند و به مراجعه کنندگان به اندازه نیاز و درخواستشان سوخت تحویل دادند.
 
وی با اشاره به این که موجودی منطقه مازندران مناسب و کافی است و هیچگونه مشکلی برای تامین سوخت در کل استان، شهرها و بخش ها وجود ندارد، گفت: روز گذشته سه تانکر ١٧ تا ١٨ هزار تنی به شهرهای آمل، بابل و بابلسر اعزام شده و همه نمایندگی های توزیع سوخت مایع این مناطق آماده ارائه خدمت هستند.
 

مدیر شرکت پخش منطقه تاکید کرد: ارتباط شرکت با همه نهادهای مدیریت شهری برای ارائه خدمات برقرار است و به محض اعلام نیاز هر کدام از استان ها، بخشداری ها و محلات در اسرع وقت سوخت ارسال خواهد شد.


وی اعلام کرد: شرکت پخش از امروز محله به محله و کوچه به کوچه در مناطق مورد نیاز اقدام به توزیع نفت سفید خواهد کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار