استاندار بر ایجاد مشوق برای تقویت تولید و سرمایه گذاری در استان تاکید کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ فریدون همتی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت : توجه به این موارد به منظور حفظ اشتغال موجود و ایجاد ظرفیت های جدید اهمیت دارد.

ضرورت ایجاد مشوق برای تقویت تولید در استان

وی ادامه داد : با هدف تقویت تولید و فضای کسب و کار در استان باید خلاءهای قانونی برطرف شود .

همتی با تاکید برضرورت حل مشکلات واحدهای تولیدی،صنعتی و کشاورزی در زمینه تامین آب، برق، گاز  افزود: مدیران دستگاه های خدمات رسان باید در جریان مشکلات و موانع واحدهای تولیدی قرار گیرند و تلاش خود را برای حل مشکلات و رفع کمبودهایی که در مسیر تولید قرار دارد نیز مضاعف کنند.

استاندار با بیان اینکه با تاکید بر اینکه در حل مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی از اقدامات سلیقه ای پرهیز شود، گفت : در حل اینگونه مشکلات هیچگونه تعللی پذیرفتنی نیست و اداره کل بازرسی استانداری باید بر روند این امور نظارت داشته باشد.

استاندار قزوین با بیان اینکه اجرای طرح های توسعه باید با برنامه ریزی مناسبی  و با بررسی وضعیت فعلی واحدها انجام شود، گفت : در درجه اول اولویت در حفظ و حمایت از واحدهایی است که فعال هستند و در حال حاضربه تولید می پردازند.

در این جلسه مشکلات چندین واحد صنعتی و تولیدی استان پس از طرح ، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در باره حل انها تصمیم گیری شد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.