هفته دوازدهم مسابقات فوتسال باشگاه‌های لیگ برتر کشور روز جمعه با انجام هفت دیدار پیگیری خواهد شد.

بهترین های آسیا به هم رسیدند / لک به دنبال آسودگی در اصفهانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،‌ مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز جمعه پنجم آذر ماه با برگزاری هفت دیدار وارد هفته دوازدهم می‌شود که در حساس‌ترین بازی این هفته، تیم‌های گیتی پسند اصفهان و ملی حفاری اهواز به مصاف هم می‌روند.

شاگردان رضا لک هفته گذشته با تساوی در مقابل تاسیسات دریایی تهران قهرمانی خود در نیم فصل اول مسابقات مسجل کردند. در هفته دوازدهم تمامی مسابقات راس ساعت 17 آغاز می شود و تنها دیدار 2 تیم شهروند ساری و مس سونگون با یک ساعت تاخیر یعنی ساعت 18 شروع می شود.

گیتی پسند اصفهان – ملی حفاری اهواز

بازهم یک پای دیدارهای حساس لیگ برتر فوتسال تیم گیتی پسند اصفهان است که در هفته گذشته بعد از 10 برد متوالی در مسابقات لیگ برتر فوتسال در مقابل تاسیسات دریایی تهران متوقف شد.

البته شاگردان رضا لک در همان دیدار قهرمانی خود در نیم فصل را تثبیت کردند و حالا در این دیدار حساس به دنبال ایجاد فاصله با تیم های دوم و سوم جدول هستند، از سوی دیگر تیم ملی حفاری که در هفته های گذشته عملکرد سینوسی داشته است امیدوار است بتواند مانند تاسیسات از صدر نشین مسابقات امتیاز بگیرد و در بین تیمهای بالای جدولی بماند، این دیدار به میزبانی گیتی پسند برگزار میشود.در این بازی فرهاد توکلی از تیم حفاری اهواز رودرروی علی‌اصغر حسن‌زاده و احمد اسماعیل‌پور از تیم گیتی پسند می‌ایستد. تقابل این سه نفر که کاندیدای عنوان بهترین بازیکن آسیا هستند، در بازی فردا جالب توجه خواهد بود.

مقاومت البرز – تاسیسات دریایی تهران

شاگردان وحید شمسایی پس از کار بزرگی که در هفته گذشته انجام دادند باید به مصاف تیم جوان و یکدست مقاومت البرز بروند، بازیکنان تاسیسات دریایی بعد از التیماتومی که به آنها داده شد به خود آمدند و در 3 هفته گذشته موفق بودند. تیم مقاومت نیز که بعد از شروع ضعیف در لیگ روز به روز بهتر شده است و شاگردان فلاح امیدوار هستند با کسب امتیاز از این دیدار فاصله خود را با تیمهای پایین جدول بیشتر کنند. این بازی در سالن انقلاب کرج برگزار می شود.

دبیری تبریز – دانشگاه آزاد تهران

دبیری تبریز در این هفته میزبان تیم بحران زده دانشگاه آزاد است و به نظر می رسد با توجه به امتیاز میزبانی در این مسابقه کار آسانی را پیش روی داشته باشد، این تیم تا پایان هفته یازدهم با 7 برد 3 باخت و 1 مساوی در رده سوم جدول است و با تیم های تاسیسات دریایی و حفاری اهواز هم امتیاز است و قطعا شاگردان افضل نیم نگاهی به دیدار تیم های گیتی پسند اصفهان و ملی حفاری اهواز دارند. دانشگاه آزاد نیز به دلیل سفر حسین شمس به عمان، وی را روی نیمکت ندارد و با توجه به وضعیت این تیم در جدول مسابقات، دانشگاه آزاد کار دشواری در تبریز پیش روی دارد.

شهروند ساری – مس سونگون ورزقان

تیم رده دومی مس سنگون باید به مصاف تیم آماده شهروند ساری برود و این دیدار به میزبانی شهر ساری برگزار می شود. تیم شهروند اگر بتواند سه امتیاز این دیدار را کسب کند حتی می‌تواند تا رتبه سوم جدول نیز صعود کند، این در حالی است که این تیم دو دیدار آخر خود را مقابل تیم‌های قعرنشین آذرخش و دانشگاه آزاد با برتری پشت سر گذاشته است. شاگردان رضا افضل در تیم مس نیز به دنبال قهرمانی در این فصل هستند و برای تحقق این هدف، تلاش می‌کنند در تمام دیدار‌ها به برتری برسند.

شهرداری ساوه – یاسین پیشرو قم

دو تیم میانه جدولی شهرداری ساوه و یاسین پیشرو قم باید در شهر ساوه به مصاف هم بروند و با توجه به اختلاف 2 امتیازیشان  حساسیت این دیدار برای هر دو تیم بسیار زیاد است. شاگردان محمدرضا حیدریان پس از شکست سنگین خانگی مقابل حفاری اهواز به دنبال جبران و بازگشت به جمع مدعیان هستند. از سوی دیگر تیم شهرداری ساوه با پیروزی در این دیدار می‌تواند 2 پله در جدول صعود کرده و به جایگاه هفتم برسد.

لبنیات ارژن شیراز – آذرخش بندرعباس

 تیم آذرخش در حالی به شیراز سفر می‌کند که سرمربی‌اش از سمت خود استعفا داده و هنوز تکلیف جانشین او مشخص نشده است.

عباس روزپیکر بعد از شکست هفته گذشته مقابل شهروند ساری در اعتراض به شرایط بد مالی باشگاه از سمت خود استعفا داد. تیم ارژن نیز از چهار دیدار گذشته خود 10 امتیاز به دست آورده و روند رو به رشدی دارد، این تیم هم‌اکنون با 14 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

طرح و توسعه الوند قزوین – فرش آرا مشهد

طرح و توسعه الوند قزوین پر حاشیه ترین تیم مسابقات لیگ برتر فوتسال است این تیم بعد تغییرات فراوان در کادر فنی خود و مشکلات مالی فراوان حال به دنبال بومی سازی تیم است و 2 تن از بازیکنان این تیم پیش از پایان نیم فصل اول مسابقات از این تیم جدا شده اند همچنین این تیم تا اینجا مسابقات تنها یک برد داشته و مابقی بازیهای خود را شکست خورده است. تیم فرش آرا نیز توانست در ابتدای فصل نتایج خوبی را کسب کند، ولی رفته رفته روند نزولی را طی کرد. این تیم در سه دیدار اخیر خود توانسته فقط چهار امتیاز کسب کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار