سرمربی منچسترسیتی پس از تساوی 1-1 تیمش مقابل مونشن گلادباخ و صعود به دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا، این موفقیت را به بازیکنانش تبریک گفت.

من سیتی با کسب نتیجه مساوی 1-1 مقابل مونشن گلادباخ به جمع 16 تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا راه یافت و حالا پپ گواردیولا می گوید تیمش باید تمرکزش را به سمت لیگ برتر برگرداند.
سیتی که با گل رافائل از حریف خود عقب افتاده بود، توانست توسط داوید سیلوا کار را به تساوی بکشاند. نیمه دوم بازی با اخراج استیندل و فرناندینیو کمی به حاشیه کشیده شد ولی پیروزی بارسلونا مقابل سلتیک بدین معنی بود که سیتی به عنوان تیم دوم از گروهش صعود خواهد کرد.

گواردیولا پس از بازی گفت:" اولین مقطع فصل، خیلی مهم است که در چمپیونزلیگ به دور بعد صعود کنید و ما توانستیم و حالا باید روی لیگ برتر تمرکز کنیم. البته که من اینجا (آلمان) کار کرده ام و می‌دانستم که تقابل با گلادباخ چه بازی سختی خواهد بود. ولی ما خوب کار کردیم بنابراین به تیمم تبریک می‌گویم."
گواردیولا درباره تغییر سیستم مداوم سیتی گفت:" در بعضی دقایق این موضوع تاکتیکی نبود. تاکتیک‌ها خیلی مهم هستند ولی دلیل اینکه ما در نیمه اول خوب کار نکردیم تاکتیکی نبود. بازیکنان دلیلش را می‌دانند و روی آن کار خواهیم کرد."
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار