نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: درگذشت آیت‌الله موسوی اردبیلی شخصیت علمی مصیبتی بزرگ برای ملت ایران و مردم استان اردبیل بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ آیت‌الله سید حسن عاملی درباره شخصیت آیت‌الله موسوی اردبیلی اظهار داشت: درگذشت مرحوم آیت‌الله موسوی اردبیلی شخصیت بزرگ علمی و معنوی مصیبتی بزرگ برای ملت ایران است و من این مصیبت وارده را به ملت ایران و مردم استان اردبیل تسلیت می‌گویم و از خداوند منان برای این خانواده صبر می‌طلبم.

وی با بیان اینکه مرحوم آیت‌الله موسوی اردبیلی نقش به سزایی در ترویج فرهنگ دین اسلام و برنامه‌های علمی داشت، افزود: مرحوم آیت‌االله موسوی اردبیلی یک سرمایه بسیار بزرگ برای ملت ایران بود که دستاوردهای زیادی در طول عمر پربرکت خود برجای گذاشت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: امروز استان اردبیل در غم از دست دادن دو شخصیت بزرگ معنوی و دینی مرحوم استاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی و مرحوم آیت‌الله موسوی اردبیلی به سوگ نشسته و یاد و خاطره این دو شخصیت بزرگوار از دل مردم ایران و به ویژه مردم استان اردبیل خارج نخواهد شد.

آیت‌الله عاملی تصریح کرد: مرحوم آیت‌الله موسوی اردبیلی یک شخصیت والامقام بود که همیشه در عرصه‌های مختلف کشور نقش بسیار اساسی داشت و توانست دستاوردهای علمی و معنوی بسیار برجای گذارد و یک الگوی اساسی برای جوانان باشد.

وی بیان کرد: یاد و خاطره آیت‌الله موسوی اردبیلی برای همیشه در دل‌ها می‌ماند و این شخصیت علمی برای همیشه با برنامه‌های علمی و معنوی خود درس بزرگی به مردم داده و الگوی بزرگی در عرصه‌های دینی و معنوی برای ملت ایران خواهد بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.