ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - تهران/بارش برف در محورهای 7 استان+تصاویربه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در این گزارش از آخرین وضعیت راه ها و محورهای مواصلاتی کشور آگاه شوید.

*ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - تهران(ساعت: 09:00)

در حال حاضر ترافیک در آزادراه کرج-تهران محدوده وردآورد ترافیک نیمه سنگین و تردد در سایر محورهای اصلی کشور به صورت روان در جریان می باشد.

همچنین در حال حاضر در برخی از محورهای استان های شمال سمنان-مازندران-گلستان-گیلان-کرمان-خراسان جنوبی-تهران بارش برف را شاهد هستیم و همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی زمستانی الزامی می باشد.

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - تهران/بارش برف در محورهای 7 استان+تصاویر
محور هراز (ساعت 09:00)

*از بارش برف تا گرد و خاک در راه‌های کشور / محور هراز بازگشایی شد

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم‌ اکنون در تمامی جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی افزود: بر همین اساس در استان‌‌های اردبیل، گیلان، گلستان، کهکیلویه و بویر احمد، مازندران در اکثر محورها آزادراه تهران  کرج محدوده چیتگر، کرمان محورهای سیرجان - کرمان، بافق  کرمان، جیرفت  کرمان و محمدآباد  کرمان و شرق استان تهران محورهای جاجرود و دماوند بارش برف و در استان هرمزگان در اکثر محورها وزش شدید باد و گرد و خاک و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی افزود: محور فیروزکوه در محدوده هنرستان کشاورزی از کیلومتر 13 تا 19 از روز شنبه تا سه‌شنبه از ساعت 7 تا 17 و چهارشنبه از ساعت 7 تا 12 به دلیل عملیات روکش آسفالت، تردد خودروها همراه با ترافیک انجام می‌شود.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور گفت: کمربندی دهلران، محور فرعی اولنگ - شاهرود و شمشک  دیزین و پونل_خلخال، محور توسکستان - آزادشهر ، دیباج در گلوگاه تا اطلاع ثانوی مسدود است.

*ترافیک سنگین در  آزادراه کرج-قزوین و تهران - کرج (ساعت:17:30)

در حال حاضر در آزادراه تهران به کرج در محدوده پل کلاک و در ادامه در آزادراه کرج-قزوین در محدوده شهر کرج ترافیک سنگین و تردد در سایر محورهای اصلی کشور به صورت روان در جریان می باشد.

در برخی از محورهای استان های مازندران-هرمزگان-یزد-سمنان-گلستان-کرمان-فارس-خراسان رضوی بارش باران و برف را شاهد هستیم و همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی زمستانی الزامی می باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۰۴ آذر ۱۳۹۵
ساخت مترو فرودگاه امام خمینی تهران در مسیر ایستگاه شهر آفتاب تا ایستگاه شهرپرند در اولویت قرار گیرد چون مسافران داخلی و خارجی برای هر پرواز خارجی باید معادل هزینه سفر, را به تاکسی های خط فرودگاه بپردازند تا به تهران برسند, هر تاکسی ۶۰ هزار تومان
آخرین اخبار