در گروه B لیگ قهرمانان اروپا تیم بشیکتاش مقابل بنفیکا و ناپولی برابر دیناموکیف قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در گروه B لیگ قهرمانان اروپا تیم بشیکتاش مقابل بنفیکا و ناپولی برابر دیناموکیف قرار گرفتند.

از ساعت 21 و 15 دقیقه تیم بشیکتاش در استانبول میزبان بنفیکا بود که این دیدار نیز مانند دیدار اولشان در پرتغال برنده نداشت و در یک دیداری عجیب و جذاب دو تیم به نتیجه پرگل سه بر سه رضایت دادند.

در نیمه نخست تیم مهمان بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و سه گل را وارد دروازه بشکیتاش کرد. گونکالو گوئدس دقیقه 10 ، نلسینهو 25 و لیوبومیر فیسا 31 گلهای عقاب های لیسبون را به ثمر رساندند.

اما در نیمه دوم شاگردان گونش متحول شده ظاهر شدند و موفق شدند سه بار دروازه حریف را باز کنند و بازی را به تساوی بکشانند. جنک توسون دقیقه 58 ، ریکاردو کوارشما دقیقه 83 از روی نقطه پنالتی و وینست ابوبکر 89 سه گل عقابهای استانبول را در این دیدار به ثمر برسانند تا این تیم همچنان شانس صعود به مرحله بعد را داشته باشد.
گروه B/////////

در دیگر مسابقه این گروه، ناپولی از ساعت 23 و 15 در ورزشگاه سن پائولوی شهر ناپل میزبان دیناموکیف بود که این مسابقه با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

در این مسابقه تیم ناپولی به خصوص در نیمه دوم حملات زیادی را روی دروازه حریف طرح ریزی کردند اما مهاجمان کم دقت ناپلی فرصت ها را یکی پس از دیگری از دست دادند تا شاگردان ساری دو امتیاز حساس را در خانه مقابل تیم قعرنشین گروه از دست بدهند.

در جدول این گروه ناپولی و بنفیکا با هشت امتیاز اول و دوم اند. بشیکتاش با هفت و دیناموکیف با دو امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.
نبرد عقاب های استانبول و لیسبون برنده نداشت/فرصت سوزی ناپولی در سن پائولو

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار