مدیر کمیته امداد امام خمینی نطنز از پرداخت مبلغ 326 میلیون و 605 هزار ریال زکات در شش‌ ماهه اول سال جاری توسط مردم در بخش امامزاده (بادرود) خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا مومی اردستانی  در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: از رویکردهای جدید کمیته امداد در حمایت از جامعه هدف، جمع‌آوری زکات مستحبی و توزیع آن بین نیازمندان است و این زکات مستحبی مقداری در قالب طرح شجره طیبه جمع‌آوری می‌شود.

وی افزود: در قالب این طرح باغداران و کشاورزان قادر خواهند بود تا بخشی از محصولات خود را به نیازمندان و محرومان که شامل انواع میوه‌ها و محصولات کشاورزی است به نیازمندان کمک می‌کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی نطنز از پرداخت مبلغ 326 میلیون و 605 هزار ریال زکات در شش‌ماهه اول سال جاری توسط مردم در بخش امامزاده (بادرود) خبر داد و بیان کرد: این مقدار زکات از شهرهای بادرود و خالدآباد و روستاهای فمی، متین آباد، ده آباد، عباس‌آباد، سرآسیاب و منطقه قلعه گوشه پرداخت‌شده است.

وی بابیان اینکه محصولات جمع‌آوری‌ شده در قالب زکات شامل طالبی، انار، گندم و جو بوده است، تصریح کرد: به میزان این مبلغ جمع‌آوری‌ شده مبلغ معادل آن با هماهنگی دهیاران هزینه خرج عمران و آبادی آن منطقه شده است.

مومی اردستانی در پایان خاطر نشان کرد: از مسؤولان و متولیان کارهای فرهنگی انتظار می‌رود در خصوص احیای فرهنگ زکات تلاش مضاعف داشته باشند، زیرا از فروعات و واجبات دین مبین اسلام است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار